akayf's profile

Wandelaar

• 

1 Bericht

Simkaart activeren

Ik heb mijn telefoonnummer overgedragen, maar mijn simkaart is sinds een week nog niet geactiveerd. Ik heb een paar keer geprobeerd contact op te nemen, en één keer lukte het gelukkig. Ze hebben een nieuwe activatielink gestuurd, maar het lukt nog steeds niet. Ik ben sinds een week niet bereikbaar via mijn GSM.

Wandelaar

• 

12 Berichten

Hier net hetzelfde, vorige week ineens SIM kaart stuk, vraag een andere aan de volgende dag geleverd (dus ik al tevreden)

Maar toen moest ik ze activeren en kreeg steeds foutmelding.

Contact opnemen via chat en whatsapp steeds weer de chatbot die zegt " ga niet weg mijn collega pakt dit zo dadelijk op" .... uren later niks... 

Toen kreeg ik te horen we hebben het doorgestuurd binnen 48u word u gecontacteerd... na 48u niks... weer contact opgenomen uiteindelijk iemand gesproken die het rechtstreeks aan hun "experts" ging doorsturen binnen de 24u ging ik gecontacteerd worden... is ondertussen 26u geleden!

Ik ben zelfstandige en klanten kunnen mij al een week niet bereiken!

Wandelaar

• 

107 Berichten

Ik ben niet van Hey, maar probeer eens contact te nemen via de officiele kanalen, hier zal niemand komen helpen.

Een vraag over je dossier? Heb je hulp nodig? Stuur ons een bericht via WhatsApp!
📞 +32 493 80 65 55

Of Via Facebook messenger ?

Wandelaar

• 

12 Berichten

@RedsFan​ 

Zoals ik al zei in mijn vorig bericht ik doe al een week niks anders dan contact proberen opnemen en een degelijke oplossing te bekomen,

Via whatsapp

Via chat

Via messenger

Via instagram

Ik denk dat ik nu zowat elk kanaal geprobeerd heb, maar verder dan een chatbot en heel af en toe een medewerker die dan een belofte maakt die ze totaal niet nakomen geraak je niet

Community Manager

• 

1.9K Berichten

Hallo @akayf

Is alles in orde voor jou? Heeft de klantendienst een oplossing kunnen vinden?

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Berichten

354

• Moderator

•