Ducky's profile

Aspirant Wegliefhebber

• 

11 Berichten

Switchen van diensten binnen MyHey panel - promotie niet zichtbaar

Beste,

Ik zou graag als bestaande klant willen ingaan op een van de huidige promoties en mijn huidig abonnement hiervoor omwisselen. 

Echter, in het my Hey gebruikerspanel zijn de verschillende abonnementen wel beschikbaar (i.e. M, L, XL,. ...) maar ze tonen de originele prijzen en gebruikerslimitieten en dus niet de promo prijzen.

Om een voorbeeld te geven: de promo van het huidige M bundel omvat een toename van 25 -> 35 GB en een prijsdaling van 9 -> 7 EUR. In de gebruikerspanel is dit 25 GB / 9 EUR respectievelijk.

Mijn vragen:

1) Bij het veranderen van mijn abonnement in het myHey panel, worden de 4 life promoties dan automatisch toegepast na selectie? Ik wil namelijk achteraf niet meer in een welles/nietes discussie terecht komen met een medewerker, gezien in mijn huidige abonnement de promo voor 2 jaar werd toegekend en niet 4 life (ondertussen opgelost!).

2) Indien ja: misschien een suggestie aan het webteam om de promoties ook zichtbaar te maken in het Hey panel.

3) Indien nee: wat zijn mijn mogelijkheden?

Alvast bedankt!

Geaccepteerde oplossing

Ervaren Hiker

• 

171 Berichten

Hey @Ducky,

Goede vraag. Als je je huidig abonnement wijzigt (naar eventueel een ander abonnement) via de klantenzone (hey!-app/site), dan zullen je huidige promoties gegarandeerd wegvallen.

Bovendien zullen de nieuwe promoties niet automatisch toegepast worden, omdat deze enkel gelden voor nieuwe klanten of voor specifieke nieuwe aansluitingen. Zie daarvoor de voorwaarden op de site.

Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de klantendienst voordat je een wijziging doorvoert. Zij kunnen samen met jou bekijken welke mogelijkheden er zijn en eventueel een commerciële geste voorzien, zodat je zeker geen voordeel verliest.

Samengevat: Als je dit zelf via de klantenzone aanpast, bestaat de kans dat je je huidige voordelen verliest zonder in aanmerking te komen voor de nieuwe promoties. Het navragen bij hey! kan dus zeker geen kwaad.

VossyGamer

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Berichten

354

• Moderator