Profiel van XanderOtv

Wandelaar

• 

1 Bericht

Overdacht van orange naar hey

Hallo,

Ik ben onlangs overgestapt van Orange naar hey! met behoud van mijn huidige telefoonnummer. Ik heb gekozen voor een eSIM.

Tot nu toe heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen dat mijn nummeroverdracht voltooid is. Wanneer ik probeer een account aan te maken of in te loggen via de hey!-app of website, krijg ik de melding dat mijn nummer nog niet is overgedragen.

Is dit normaal en hoe lang duurt het meestal voordat de nummeroverdracht volledig is afgerond? Alvast bedankt! :)

Ervaren Hiker

• 

166 Berichten

Hey @XanderOtv,

Allereerst welkom bij hey!. Weet dat dit vaak tot 48u kan duren, en je niets hoeft te doen. Je zal vanzelf een SMS krijgen dat je tariefplan is overgezet van Orange naar hey!. Het voordeel is dat je van Orange naar dochtermerk hey! gaat, en het slechts een administratieve wijziging betreft. Je zal nooit zonder service vallen, omdat het geen echte nummeroverdracht is, zoals tussen verschillende providers. Is dit inmiddels gebeurd, gezien je bericht van enkele dagen geleden is? Zoniet, zou ik contact opnemen met de hey!-klantendienst. Zij helpen je graag verder.

VossyGamer // Jari O.

Moderator

• 

297 Berichten

Dag @XanderOtv Is de migratie naar ons ondertussen gebeurd? Heb je een bevestiging ontvangen? Indien niet, neem dan zeker contact op met onze klantendienst. 

Loading...