write2cvo
+ nog 1
Wandelaar
•
4 Berichten
Ondanks domiciliëring en voldoende geld op de rekening werd mijn account toch geschorst.
Ondanks domiciliëring en voldoende geld op de rekening werd mijn account toch geschorst. Daarbij heb ik 3 maal een bericht gestuurd dat in dat geval het contract zou worden stopgezet, er een klacht volgt bij de ombudsdienst voor telecom en de openstaande bedragen niet meer zouden betaald.
Ondanks dat ben ik blijkbaar toch geschorst. Nu is het wachten op de chat met een mens... Ben benieuwd of het vandaag binnen het uur lukt of dat het alweer 2 uur zal duren alvorens er iemand reageert.
Ik ga der echt niet op staan kijken tot de chat beweegt... uiteraard is de whatsapp contact nog maar eens gewijzigd.
My Hey, ik ga niet schrijven wat ik over jullie denk, want dat is te gortig. Kortom, ik ben zwaar ontgoocheld en gedegouteerd... Si tout le dégoutés s'en vont, heeft u misschien geen klanten meer over...
Vraag
•
Bijgewerkt
58
2
0

Geaccepteerde oplossing
flipbzz
+ nog 19
Promeneur expérimenté
•
... Si touS leS dégoutés s'en vont...
2
Officiële oplossing
Rizlaine
+ nog 18
Community Manager
•
Hallo @write2cvo
Heb je al een antwoord gekregen van de klantendienst?
Als je een domiciliëring hebt en we het bedrag niet hebben kunnen afschrijven, dan kan het zijn dat er een fout is in het rekeningnummer of dat de betaling door de bank is geweigerd.
Wat ik je in dat geval aanraad: als je een eerste betalingsherinnering ziet (die gratis is), betaal het bedrag dan meteen manueel om extra kosten te vermijden. En neem zeker contact op met de klantendienst om je rekeningnummer te controleren.
Als dat allemaal correct is, kan je ook je bank contacteren om te vragen waarom de domiciliëring niet lukt...
3
0