write2cvo's profile

Wandelaar

• 

4 Berichten

Ondanks domiciliëring en voldoende geld op de rekening werd mijn account toch geschorst.

Ondanks domiciliëring en voldoende geld op de rekening werd mijn account toch geschorst. Daarbij heb ik 3 maal een bericht gestuurd dat in dat geval het contract zou worden stopgezet, er een klacht volgt bij de ombudsdienst voor telecom en de openstaande bedragen niet meer zouden betaald.

Ondanks dat ben ik blijkbaar toch geschorst. Nu is het wachten op de chat met een mens... Ben benieuwd of het vandaag binnen het uur lukt of dat het alweer 2 uur zal duren alvorens er iemand reageert.

Ik ga der echt niet op staan kijken tot de chat beweegt... uiteraard is de whatsapp contact nog maar eens gewijzigd.

My Hey, ik ga niet schrijven wat ik over jullie denk, want dat is te gortig. Kortom, ik ben zwaar ontgoocheld en gedegouteerd... Si tout le dégoutés s'en vont, heeft u misschien geen klanten meer over... 

Geaccepteerde oplossing

Promeneur expérimenté

• 

348 Berichten

... Si touS leS dégoutés s'en vont...

Wandelaar

• 

4 Berichten

C'est exacte.

Exactely, you nailed it!

Boenk er op!

Promeneur expérimenté

• 

348 Berichten

Lol!

C'est exact...

Don't be sorry, just get it right the first time ;-)

Officiële oplossing

Community Manager

• 

1.9K Berichten

Hallo @write2cvo 

Heb je al een antwoord gekregen van de klantendienst?

Als je een domiciliëring hebt en we het bedrag niet hebben kunnen afschrijven, dan kan het zijn dat er een fout is in het rekeningnummer of dat de betaling door de bank is geweigerd.

Wat ik je in dat geval aanraad: als je een eerste betalingsherinnering ziet (die gratis is), betaal het bedrag dan meteen manueel om extra kosten te vermijden. En neem zeker contact op met de klantendienst om je rekeningnummer te controleren.

Als dat allemaal correct is, kan je ook je bank contacteren om te vragen waarom de domiciliëring niet lukt...

Wandelaar

• 

4 Berichten

@Rizlaine​ 

Alles was in orde. De facturen van Mobile Vikings en Engie werden wel van de eerste keer goed gedomicilieerd. Over het algemeen kopieer en plak ik mijn rekeningnummer, dus daaraan lag het niet... er stonden meerdere duizenden euro's op, dus die 7 euro voor Hey Telecom kon er zeker nog van af.

Voor de klantendienst (chat) ben je niet meer dan een zoveelste ambetant (en hopeloos) nummer. De klant is duidelijk geen koning bij Hey. Daarom ben ik ook meteen vertrokken (opzeg) nadat ik 3 keer had gewaarschuwd dat ik dat zou doen.

Welnu die facturen blijven openstaan en een klacht bij de ombudsdienst telecom volgt. Daar heb ik in die zelfde 3 waarschuwingen ook op gehamerd.

Het zit intern fout bij jullie op de boekhouding, punt!

Los jullie shit op en cut the crap.

Het kan niet dat jullie betalingsherinneringen sturen als er een domiciliëring op zit en toch doen jullie het. HOE KLANTONVRIENDELIJK KUNNEN JULLIE ZIJN?

Ik vraag just niks aan mijn bank, daar is alles in orde.

Dit is gewoon jullie manier van doen, EEN VERDIENMODEL. Betalen was altijd al moeilijk bij hey. Ik heb nog geweten dat ik moest switchen van mijn pc naar mijn mobiel. Nu als ict-professional kan ik dat en weet ik hoe, maar doe dit maar eens als ict-eindgebruiker.

Community Manager

• 

1.9K Berichten

Hallo @write2cvo ,

Ik begrijp volledig dat deze situatie vervelend is. Helaas heb ik geen toegang tot je dossier om te kunnen nakijken wat er precies is gebeurd. Alleen de klantendienst kan dit voor je controleren.

Er kan natuurlijk een probleem zijn geweest, maar het is zeker niet onze bedoeling om een klant te verliezen… Mijn excuses voor deze slechte ervaring.

Laat ons zeker weten hoe het verder verloopt.

Wandelaar

• 

4 Berichten

Te laat. Ik ben klant af al 1 maand en zeer tevreden bij mijn nieuwe provider.

Ik kom niet snel terug. Ook niet bij het moederhuis orange... zelfde sh*t daar...

Ik raad iedereen aan om weg te blijven van de orange groep, even oranges rot!

"Begrip" (uit de cursus assertiviteit) is goed,

actie en klantvriendelijkheid beter.

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

348 Berichten

348