Profiel van Lide

Wandelaar

• 

2 Berichten

Nummers overzetten van Proximus naar Hey

Bijna 3(!) weken geleden vroeg ik om 5 gsm-nummers over te zetten van Proximus naar hey! én vroeg ik internet aan.

1 gsm-nummer werd vrijwel meteen overgezet, maar op de andere 4 simkaarten wacht ik nog steeds. Voor het internet zijn ondertussen al 2 installateurs langsgekomen, maar ook dat geraakt niet opgelost omdat Telenet blijkbaar eerst het signaal moet komen versterken.

Ik heb intussen zeker al 10 keer gebeld. Elke keer krijg ik vriendelijke medewerkers aan de lijn die mij verzekeren dat “een achterliggende dienst” het “tegen morgen” zal oplossen en dat de simkaarten verstuurd zullen worden. Alleen gebeurt dat vervolgens nooit. Wanneer ik dan opnieuw bel, krijg ik telkens exact hetzelfde antwoord: “het komt in orde”.

Is hier iemand van hey! die dit eindelijk écht kan bekijken en oplossen? Want op deze manier lijkt dit eindeloos te blijven aanslepen…

Moderator

• 

297 Berichten

Dag @Lide Heb je al eens contact opgenomen met onze klantendienst via social media of chat? Ik lees namelijk dat je telefonisch contact hebt opgenomen, maar officieel is onze klantendienst bereikbaar via chat en sociale media.

Wandelaar

• 

2 Berichten

@YousraB​ Hallo. Heb ik gedaan, maar ook daar moet ik mijn telefoonnummer geven aan een chatbot. Intussen weer iemand aan de lijn gehad en rara, ‘een achterliggende dienst gaat het zeker in orde brengen…’

Moderator

• 

297 Berichten

Kan je misschien proberen via WhatsApp of sociale media?

Loading...