Forum
Tips & tricks
Inloggen
Overstap van orange naar hey
Harryalbrecht
Wandelaar
•
2 Berichten
zondag 24 mei 2026
Hoi mijn vraag is blijven mijn gsm werken op de huidige simkaarten als ik overstap
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
Reacties
Geaccepteerde oplossing
VossyGamer
Ervaren Hiker
166 Berichten
1 maand geleden
Hey @Harryalbrecht,
Gezien hey! een merk is van Orange, behoud je je huidige simkaarten. Je verandert eigenlijk gewoon van tariefplan binnen de Orange groep.
VossyGamer // Jari O.
Super bedankt voor je reactie.
Geaccepteerde oplossing
VossyGamer
Ervaren Hiker
•
166 Berichten
Hey @Harryalbrecht,
Gezien hey! een merk is van Orange, behoud je je huidige simkaarten. Je verandert eigenlijk gewoon van tariefplan binnen de Orange groep.
VossyGamer // Jari O.
0
0
Harryalbrecht
Wandelaar
•
2 Berichten
Super bedankt voor je reactie.
0