Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 82 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 112 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

overschakelen van Telenet

Ik sta op het punt om over te schakelen van Telenet naar Hey maar zo veel negatieve reacties doen mij aarzelen.Ik zie geen positieve reacties dus ik twijfel

Jova door Beginnend Wegliefhebber
  • 455 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Opgelost! contact met Hey

Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met de klantendienst van 'Hey'? Ik vind geen klachtenformulier terug, geen telefoon nummer of e-mail adres, geen adres waarop ik een brief kan sturen.... enkel een chatbox waar geen reactie komt......

emma door Stapper
  • 843 Weergaven
  • 11 replies
  • 1 kudos

Opgelost! tarief upgrade en niks werkt nog

kan iemand mn mobiele data weer activeren?alles werkte prima tot ik upgrade naar L...krijg niemand te horen via chat

ettonneg door Aspirant Wegliefhebber
  • 259 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Activatie van SIM-kaart duurt lang

Beste,Ik heb vorige week mijn nieuwe SIM-kaart van 'Hey' ontvangen en heb de instructies op de brief gevolgd om ze te activeren. De webpagina geeft aan dat de activatie gelukt is, maar een week later heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen ...

Opgelost! verbruik buiten bundel limiteren

Ik beheer als ouder 2 abonnementen van mijn kinderen. Al meerdere malen overschrijdt één van mijn kinderen (die ADHD en autisme heeft) de databundellimiet. Hierdoor schiet mijn factuur de hoogte in door de extra verbruikskosten. Ik wil daarom het ver...

PR2800 door Beginnend Wegliefhebber
  • 347 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos