een week geleden
Ben al jaren kant bij hey . Heb ik ze 1 keer nodig niet berijkbaar op chat niet en telefoon ook niet chat al dagen geprobeerd. En bellen ook al dagen om na 10 minuten te horen dat alle medewerkers bezet zijn . En dan wordt verbinding verbroken. Stap van vliegtuig af in Turkije en krijg sms dat 80 % verbruikt heb . Telefoon kaart eruit gedaan Turkse erin . En nog rekening van 85.91 euro hoe kan dat . Uitleg krijg ik niet niemand thuis .erover dat is oplichting en dat voor zo grote firma
Opgelost! Ga naar oplossing.
een week geleden
Waarschijnlijk stond je mobiel internet (4G) aan tijdens of na het landen met het vliegtuig. Zodra je telefoon bereik heeft met het Turkse netwerk, zullen verschillende apps zoals Facebook, Messenger, Whatsapp... internet op de achtergrond verbruiken. Turkije is echter geen EU-land en behoort daardoor niet tot de lijst van landen waar je met je Belgische databundel kosteloos kunt "roamen". Je betaalt dus een duur internationaal tarief van €6/MB wanneer je op het Turkse netwerk surft bovenop je normaal bedrag van je abonnement.
een week geleden
Hallo @Noel ,
Ik begrijp dat dit vervelend is. 😞
Als je je Belgische simkaart pas hebt verwijderd nadat je al in Turkije was en je mobiele data niet had uitgeschakeld vóór je aankomst, kan er toch verbruik geweest zijn. Dat zou de factuur kunnen verklaren.
Om dit zeker te weten, kun je best contact opnemen met onze klantendienst via de chat of via onze sociale media (Facebook of Instagram). Op sociale media hoef je niet ingelogd te blijven, wat makkelijker is terwijl je wacht op een antwoord.
Hopelijk wordt dit snel opgelost!
een week geleden
Waarschijnlijk stond je mobiel internet (4G) aan tijdens of na het landen met het vliegtuig. Zodra je telefoon bereik heeft met het Turkse netwerk, zullen verschillende apps zoals Facebook, Messenger, Whatsapp... internet op de achtergrond verbruiken. Turkije is echter geen EU-land en behoort daardoor niet tot de lijst van landen waar je met je Belgische databundel kosteloos kunt "roamen". Je betaalt dus een duur internationaal tarief van €6/MB wanneer je op het Turkse netwerk surft bovenop je normaal bedrag van je abonnement.
woensdag
Die uitleg heb ik nu ook van jullie gekregen . Op vliegtuig stond vliegtuigmodus aan en op 10 seconden 60 euro verbruik nee dat kan niet . was 1ste bericht wat ik kreeg .zoals altijd de slechte zijn de winnaars . Macht van de sterkste zij hebben altijd gelijk . Weg erbij
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.