Beginnend Wegliefhebber

• 

2  messages

vendredi 23 mai 2025 14:59

Hulp

Beste hey mijn gsm nr is 0485683315 ik heb een nieuw factuur gekregen van88.66 euro maar dat klopt niet daar staat op dat ik buiten mijn pakket ben gegaan en totaal van 178 gigabyt dat het 48,72 euro buiten mijn pakket ben gegaan dat klopt niet dat is mijn pakket ik had mijn abonnement gewijzigd naar 160 gigabyte  van 25 euro en mijn normaal abonnement was 9 euro 25 gigabyt dus ik moet maar 40 euro betalen  dus ik mag in totaal van 185 gigabyte opmaken en ben er niet over geweest en nu zeggen ze dat ik buiten mijn pakket ben geweest van 48,72 dat klopt niet want dat moet in mijn pakket vallen .

Wandelaar

• 

106  messages

il y a 3 mois

1. Als je nog kan, verwijder dan per direct je telefoonnummer. Tenzij je geïnteresseerd bent in allerhande spam of problemen door misbruik.

2. Wat betreft de rekening die je hebt gekregen, is het niet de rekening van de periode van VOOR je de upgrade hebt gedaan?

Moderator

• 

176  messages

il y a 3 mois

@Nevzat inderdaad wat @Krisja zegt.
Je kan best je telefoonnummer verwijderen wil je niet overladen worden met SPAM berichten.

Beginnend Wegliefhebber

• 

2  messages

Ik weet niet hoe ik bij de berichten mijn gsm nr kan wissen kan je me daarmee helpen aub

Wandelaar

• 

106  messages

Klik op het pijltje bovenaan rechts in je bericht en kies dan "Antwoord bewerken".

Schermafbeelding 2025-05-28 om 07.40.56.png