- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Hallo
Ik ondervind al lange tijd problemen met de activatie van mijn hey! mobile-abonnement. Ik heb 3 weken geleden mijn abonnement besteld en een week geleden werd het dan eindelijk geactiveerd, althans dat zeiden ze. Tot op vandaag is mijn abonnement niet geactiveerd en kan nog steeds niet bellen of mobiel internet gebruiken.
Ik zit al een week dagelijks contact op te nemen met de klantendienst via de chatfunctie maar krijg hier maar geen gehoor. Ik heb het ondertussen ook via e-mail en sociale media geprobeerd, maar ik heb tot nu toe geen reactie ontvangen. Het probleem sleept nu al een hele tijd aan, en ik zou het graag opgelost zien.
Is er hier iemand die hier raad mee weet?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Gsm al herstart?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Gsm al herstart?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
2 weken geleden
Stom dat ik daar nog niet eerder had aan gedacht, het werkt idd nu! Dankjewel

