PR2800
Aspirant Wegliefhebber
sinds ‎23-09-2024
2 weken geleden

Gebruikersstatistieken

  • 13 Berichten
  • 0 oplossingen
  • 1 Gegeven kudos
  • 1 Ontvangen kudos


Welkom bij de hey! Community

Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gebruikersactiviteiten

Ik kreeg zonet 3 keer een sms waarin stond 'hey!: je hebt 80% van je surfvolume opgebruikt'. Ik ben vervolgens onmiddellijk gaan kijken naar My Hey maar daar zie ik dat ik maar ongeveer 20% heb verbruikt. Werd deze sms verkeerdelijk uitgestuurd door ...
Ik moet het rekeningnummer wijzigen van de domiciliëring van mijn factuur. Ik probeer dit via MyHey waar je dit in principe zelf kunt doen. Ik geef een correct rekeningnummer in maar krijg telkens opnieuw dezelfde foutboodschap: "Annulering van je re...
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Ik wil deze activeren via jullie website. Ik geef het simkaartnummer correct in en een correct emailadres. Iedere opnieuw krijg ik echter een foutboodschap: "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bo...
Ik beheer als ouder 2 abonnementen van mijn kinderen. Al meerdere malen overschrijdt één van mijn kinderen (die ADHD en autisme heeft) de databundellimiet. Hierdoor schiet mijn factuur de hoogte in door de extra verbruikskosten. Ik wil daarom het ver...
Kudos van
Kudos gegeven aan