gisteren - laatst bewerkt gisteren
Ik vroeg vrijdag 31/1 via de website een overstap aan van Orange Business naar Hey. Sinds zaterdag (1/2) middag kan ik enkel nog bellen en sms’en en heb ik geen mobiel internet meer. Orange klantendienst zegt dat de overstap reeds in orde is naar Hey. Ik kreeg enkel de bestel bevestiging gisterenavond, geen welkomstmail of activatiebericht. Als ik een account probeer te registreren krijg ik deze boodschap (zie printscreen).
Ik kreeg reeds 2 dossiernummers toegekend via de klantendienst 69925919 en 69855538. Telkens wordt me gezegd dat dit met spoed bekeken zal worden en er gebeurt niets. Via Facebook messenger werd me zondag 2/1 gezegd dat mijn dossiernummer 69855539 hoogste prioriteit kreeg en dat ik binnen de 48u nieuws zou krijgen. We zijn ondertussen donderdagavond 6/2. Op Facebook messenger krijg ik geen reactie meer. Ik wil niet dat mijn nummer door dit wanbeleid verloren gaat, want ik zie op sociale dat andere mensen die ook al lang wachten op activatie ondertussen hun nummer kwijt zijn. Wettelijk gezien moet een overstap binnen de 24u in orde zijn.
Waar gaat het mis? Ik overweeg klacht in te dienen bij de ombudsman en gewoon opnieuw van provider te veranderen. Dit is echt beneden alle peil qua service.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.