Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activeren van kaart is mijn gelukt ik heb gebeld naar hey telecom en ze hebben het gedaan voor mijn

maartenpuype
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb gebeld naar hey telecom en die hebben het gedaan voor mijn 080085519 was 3 maand bezig na aanvraag nieuwe kaart lukte het niet heb dan gebeld na 2 uur alles in orde 

2 ANTWOORDEN 2

VossyGamer
Aspirant Backpacker

Hey @maartenpuype,

Goed om te horen dat het goed is gekomen. Velen weten inderdaad niet dat er een telefonische klantendienst is.

Welkom bij hey! 🙂

VossyGamer

maartenpuype
Beginnend Wegliefhebber

Ik wist hetook niet dat het telefonis ook ging na 3 maanden bellen en een nieuwe kaart te vragen was na telefoon activeren in orde mijn mega kaart kon geen data geven nieuwe kaart wel dus mensen bellen voor activatie van gsm kaart