Simkaart activeren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-03-2025 10h48
Ik kan al een paar dagen mijn simkaart niet activeren,ik heb al gebeld hieromtrent. Maar als ik 5 dagen moet wachten is dat wel veel, vind ik. Binnen 2 weken heb ik ook een paar afspraken voor internet thuis. Dus hopelijk komen ze dan hun afspraak na.
- Labels:
-
Activatie
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
26-03-2025 13h15 - bewerkt 26-03-2025 13h16
Hey @MandyYaro,
Erg vervelend inderdaad. Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Wist je dat je hey! ook kan bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19)? 😀
Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. 😉
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-03-2025 13h22
Ik ervaar hetzelfde probleem. Nieuwe kaart, nieuw nummer. Het activeren via de site lukte, maar zonder werkend resultaat. Volgens de chat is er een activatieprobleem en zullen ze het binnen 5 werkdagen oplossen. Lijkt mij een slecht start bij Hey...... Misschien bestel ik gewoon beter een nieuwe aangezien het toch een nieuw nummer betreft?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-04-2025 16h23
Hey @MabadosS,
Is het ondertussen opgelost?
Zo niet: Dat is inderdaad geen geweldige eerste indruk... Goed dat de chat tenminste een oorzaak heeft gevonden, maar 5 werkdagen wachten is wel lang, zeker als je meteen gebruik had willen maken van je nummer.
Aangezien het om een nieuw nummer gaat, zou een herbestelling misschien sneller kunnen zijn. Je zou kunnen navragen of een nieuwe bestelling het probleem echt oplost of dat het risico bestaat dat je opnieuw hetzelfde activatieprobleem krijgt. Vergeet dan ook niet om je eerste bestelling te annuleren/op te zeggen.
Hopelijk wordt het snel opgelost. Laat zeker weten hoe het verder verloopt!
VossyGamer
✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-04-2025 22h47
Het is intussen opgelost. Ik had een nieuwe besteld en die was direct geactiveerd na het activeren via de site. Een dag later is de probleemsim dan plots ook geactiveerd geraakt. Nu ja, geen probleem, ik had er toch nog één extra nodig voor mijn dochter die over een maand of twee ook een telefoon krijgt, dus niet echt een probleem voor die € 5/maand.

