- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-03-2025 13h30
Ben al jaren kant bij hey . Heb ik ze 1 keer nodig niet berijkbaar op chat niet en telefoon ook niet chat al dagen geprobeerd. En bellen ook al dagen om na 10 minuten te horen dat alle medewerkers bezet zijn . En dan wordt verbinding verbroken. Stap van vliegtuig af in Turkije en krijg sms dat 80 % verbruikt heb . Telefoon kaart eruit gedaan Turkse erin . En nog rekening van 85.91 euro hoe kan dat . Uitleg krijg ik niet niemand thuis .erover dat is oplichting en dat voor zo grote firma
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
Factuur
-
Opties en diensten
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-03-2025 14h48
Waarschijnlijk stond je mobiel internet (4G) aan tijdens of na het landen met het vliegtuig. Zodra je telefoon bereik heeft met het Turkse netwerk, zullen verschillende apps zoals Facebook, Messenger, Whatsapp... internet op de achtergrond verbruiken. Turkije is echter geen EU-land en behoort daardoor niet tot de lijst van landen waar je met je Belgische databundel kosteloos kunt "roamen". Je betaalt dus een duur internationaal tarief van €6/MB wanneer je op het Turkse netwerk surft bovenop je normaal bedrag van je abonnement.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-03-2025 14h33
Hallo @Noel ,
Ik begrijp dat dit vervelend is. 😞
Als je je Belgische simkaart pas hebt verwijderd nadat je al in Turkije was en je mobiele data niet had uitgeschakeld vóór je aankomst, kan er toch verbruik geweest zijn. Dat zou de factuur kunnen verklaren.
Om dit zeker te weten, kun je best contact opnemen met onze klantendienst via de chat of via onze sociale media (Facebook of Instagram). Op sociale media hoef je niet ingelogd te blijven, wat makkelijker is terwijl je wacht op een antwoord.
Hopelijk wordt dit snel opgelost!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-03-2025 14h48
Waarschijnlijk stond je mobiel internet (4G) aan tijdens of na het landen met het vliegtuig. Zodra je telefoon bereik heeft met het Turkse netwerk, zullen verschillende apps zoals Facebook, Messenger, Whatsapp... internet op de achtergrond verbruiken. Turkije is echter geen EU-land en behoort daardoor niet tot de lijst van landen waar je met je Belgische databundel kosteloos kunt "roamen". Je betaalt dus een duur internationaal tarief van €6/MB wanneer je op het Turkse netwerk surft bovenop je normaal bedrag van je abonnement.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
woensdag
Zijn maand verder ben maand terug nu krijg ik weer factuur nog hoger en niet buiten eu geweest en weer geen mens wat ge kunt bereiken voor uitleg nu weer wordt er gek van klanten dienst foei foei
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
donderdag
Hey Noel, dat klinkt inderdaad niet oke met je factuur.
Heb je al geprobeerd om de klantendienst te bereiken via sociale media? Dan moet je de pagina van de chatbot niet laten openstaan. Yannick
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-03-2025 23h47
Die uitleg heb ik nu ook van jullie gekregen . Op vliegtuig stond vliegtuigmodus aan en op 10 seconden 60 euro verbruik nee dat kan niet . was 1ste bericht wat ik kreeg .zoals altijd de slechte zijn de winnaars . Macht van de sterkste zij hebben altijd gelijk . Weg erbij

