Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 83 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 112 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Chat niet bereikbaar

Ik probeer via chat een vraag te stellen maar ik krijg geen medewerker vast...Ik heb 2 maanden geleden een aanvraag ingediend om internet via hey te nemen . Nog steeds geen internet.. en ook geen reactie ..

NathalieV door Beginnend Wegliefhebber
  • 188 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Als het goed is ...

... mag het ook gezegd worden. Vandaag (zondag) via chat een vraag gesteld. Na een klein half uurtje kreeg ik Emma aan de chat. Zij heeft mij professioneel verder geholpen. Top!

EdRi door Aspirant Wegliefhebber
  • 368 Weergaven
  • 4 replies
  • 3 kudos

Opgelost! Website code 400

Als ik op de website my hey aantik,krijg ik een error bladzijde.krijg zelf de kans niet om in te loggen,ook op andere toestellen.

Kurt153 door Bewezen Wegliefhebber
  • 262 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

sim card activatie werkt niet , net als klantendienst

Sim card activatie error. al twee weken klantendienst proberen contacteren zonder enig antwoord, geen mail addres , geen telefoonnummer …is dit wel een echte firma?

karlg door Beginnend Wegliefhebber
  • 342 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verbruikgegevens

Verbruikgegevens in de app geven twee maand aan in plaats van één maand

Kurt153 door Bewezen Wegliefhebber
  • 287 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos