4 uur geleden
Ik ben eind december ergens overgeschakeld naar Hey. eerst krijg ik een mailtje waarin staat dat ze een technieker willen laten komen dus moet ik een datum en tijdstip bevestigen.
Daarna krijg ik een mail met daarin: "omdat je een voormalig Orange-klant bent, kunnen we je nieuwe internetdienst op afstand installeren."
dus gingen ze dit op afstand doen op Dinsdag 14 januari.
maar dan krijg ik donderdag weer een mailtje waarin staat dat een ORANGE technicus langs gaat komen op 31 januari voor mijn internet te installeren.
ik ben een beetje in de war nu. kan ik misschien best even belllen naar Hey voor wat duidelijkheid?
wat ook raar is is dat ik een mail van Orange krijg waarin ze zeggen dat ik hun apparatuur moet opsturen, behalve de modem, die mag ik houden. aangezien ik alleen een modem heb, heb ik niks opgestuurd.
en dan krijg ik naderhand een mail van Hey waarin staat
"We hebben je internet apparatuur ontvangen. Bedankt!
We hebben echter geen annuleringsaanvraag voor dit materiaal ontvangen. Om te vermijden dat je in de toekomst nog facturen krijgt, dien je best een aanvraag in via onze website"
kan iemand hier aan uit?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.