Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overgestapt van orange, wel of geen technieker?

Be_W
Stapper

Ik ben eind december ergens overgeschakeld naar Hey. eerst krijg ik een mailtje waarin staat dat ze een technieker willen laten komen dus moet ik een datum en tijdstip bevestigen.

Daarna krijg ik een mail met daarin: "omdat je een voormalig Orange-klant bent, kunnen we je nieuwe internetdienst op afstand installeren."

dus gingen ze dit op afstand doen op Dinsdag 14 januari.

maar dan krijg ik donderdag weer een mailtje waarin staat dat een ORANGE technicus langs gaat komen op 31 januari voor mijn internet te installeren.

ik ben een beetje in de war nu. kan ik misschien best even belllen naar Hey voor wat duidelijkheid?

wat ook raar is is dat ik een mail van Orange krijg waarin ze zeggen dat ik hun apparatuur moet opsturen, behalve de modem, die mag ik houden. aangezien ik alleen een modem heb, heb ik niks opgestuurd.

en dan krijg ik naderhand een mail van Hey waarin staat
"We hebben je internet apparatuur ontvangen. Bedankt!

We hebben echter geen annuleringsaanvraag voor dit materiaal ontvangen. Om te vermijden dat je in de toekomst nog facturen krijgt, dien je best een aanvraag in via onze website"

kan iemand hier aan uit?

1 ANTWOORD 1

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Eerste vraag, heb je ondertussen internet van hey!?
Indien de overzetting is doorgegaan en gelukt op 14 januari, dan is er geen reden tot zorgen en hoef je je ook verder niets aan te trekken van de verschillende berichten die zowel van Orange als hey! worden verstuurd.

Zelf was ik Orange klant en kreeg ongeveer enzelfde aantal berichten en mails. Omdat hey! de apparatuur van Orange gebruikt en hey! ook nog eens Orange is (verkocht onder een goedkopere naam) lijkt het me ook zeer onlogisch dat er een technieker zou moeten langskomen noch dat er enig apparatuur zou moeten teruggestuurd worden.

Het enige dat Orange terugwil is zijn decoder als je ook hun dienst TV hebt stopgezet.