Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overgestapt van orange, wel of geen technieker?

Be_W
Beginnend Wegliefhebber

Ik ben eind december ergens overgeschakeld naar Hey. eerst krijg ik een mailtje waarin staat dat ze een technieker willen laten komen dus moet ik een datum en tijdstip bevestigen.

Daarna krijg ik een mail met daarin: "omdat je een voormalig Orange-klant bent, kunnen we je nieuwe internetdienst op afstand installeren."

dus gingen ze dit op afstand doen op Dinsdag 14 januari.

maar dan krijg ik donderdag weer een mailtje waarin staat dat een ORANGE technicus langs gaat komen op 31 januari voor mijn internet te installeren.

ik ben een beetje in de war nu. kan ik misschien best even belllen naar Hey voor wat duidelijkheid?

wat ook raar is is dat ik een mail van Orange krijg waarin ze zeggen dat ik hun apparatuur moet opsturen, behalve de modem, die mag ik houden. aangezien ik alleen een modem heb, heb ik niks opgestuurd.

en dan krijg ik naderhand een mail van Hey waarin staat
"We hebben je internet apparatuur ontvangen. Bedankt!

We hebben echter geen annuleringsaanvraag voor dit materiaal ontvangen. Om te vermijden dat je in de toekomst nog facturen krijgt, dien je best een aanvraag in via onze website"

kan iemand hier aan uit?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Eerste vraag, heb je ondertussen internet van hey!?
Indien de overzetting is doorgegaan en gelukt op 14 januari, dan is er geen reden tot zorgen en hoef je je ook verder niets aan te trekken van de verschillende berichten die zowel van Orange als hey! worden verstuurd.

Zelf was ik Orange klant en kreeg ongeveer enzelfde aantal berichten en mails. Omdat hey! de apparatuur van Orange gebruikt en hey! ook nog eens Orange is (verkocht onder een goedkopere naam) lijkt het me ook zeer onlogisch dat er een technieker zou moeten langskomen noch dat er enig apparatuur zou moeten teruggestuurd worden.

Het enige dat Orange terugwil is zijn decoder als je ook hun dienst TV hebt stopgezet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Eerste vraag, heb je ondertussen internet van hey!?
Indien de overzetting is doorgegaan en gelukt op 14 januari, dan is er geen reden tot zorgen en hoef je je ook verder niets aan te trekken van de verschillende berichten die zowel van Orange als hey! worden verstuurd.

Zelf was ik Orange klant en kreeg ongeveer enzelfde aantal berichten en mails. Omdat hey! de apparatuur van Orange gebruikt en hey! ook nog eens Orange is (verkocht onder een goedkopere naam) lijkt het me ook zeer onlogisch dat er een technieker zou moeten langskomen noch dat er enig apparatuur zou moeten teruggestuurd worden.

Het enige dat Orange terugwil is zijn decoder als je ook hun dienst TV hebt stopgezet.

Be_W
Beginnend Wegliefhebber

ja mijn internet is in orde inderdaad. ik zie nu ook dat als ik het tijdstip wil veranderen van de technieker die zogezegt de 31ste zou langs komen, dat er bij staat dat het een geannuleerde afspraak is. had ik eerst nog niet gezien. Dus hoef me inderdaad geen zorgen te maken.

toch bedankt voor het antwoord!!

WimH
Aspirant Wegliefhebber

Iedereen zegt geen interventie technieker nodig , bij mij gingen ze de afspraak ook annuleren. Toch kwam er een technieker van Orange langs , die mijn modem verving , daarna geen internet meer. oude modem terug, ok, iets later laat men me de nieuwe modem terugplaatsen, na een paar uur werkt die , hoera, internet! Helaas de volgende dag geen internet meer na een paar uur terug internet. Werkt 2 dagen normaal,maar nu al 1 dag geen internet meer . Kan helpdesk gemakkelijk bereiken via alle kanalen, maar een oplossing komt er helaas niet!!!

 

Edit 21/01/2025 Vriendelijke dame van Orange aan de lijn gehad die internet in orde heeft gebracht en meteen ook de overgang heeft geregeld. Ben nu ( helaas enkel nog voor internet) Hey! klant met bovendien een werkende internetverbinding op mijn nieuwe Siligence modem ( geplaatst door de technieker die toch is langsgeweest, door hem terug door oude modem vervangen en vorige week door mezelf teruggeplaatst) Oude modem opgestuurd naar Orange via Bpost.