een maand geleden
Ik heb vandaag mijn nieuwe sim ontvangen maar bij invoeren 13 nummers en mail krijg ik een foutmelding dat de simkaart niet geactiveerd kan worden. Ik heb een aantal keren gebeld en een aantal keren gechat maar krijg niemand aan de lijn. Wie kan mij verder helpen?
3 weken geleden
Hallo @Erdar ,
Het spijt me dat je problemen ondervindt met de activatie van je simkaart. Als de activatie nog steeds niet is gelukt, kun je ons gerust bereiken via onze Facebook- of Instagram-pagina. We reageren daar snel en helpen je graag verder!
Rizlaine
3 weken geleden
3 weken geleden
Hallo @Erdar ,
Ik heb je een privébericht gestuurd 😉
3 weken geleden
3 weken geleden
Heb je juist privé mijn gegevens doorgestuurd.
Groeten,
2 weken geleden
Na veel keer telefonisch en per bericht contact te leggen is het toch niet gelukt om de overdracht naar Hey te bewerkstelligen. Ben sinds
Daarom heb ik juist naar Hey gebeld en om een annulatie van mijn simkaart naar Hey gevraagd.
Zal voorlopig toch bij mijn vorige provider blijven of zien voor een ander provider.
een week geleden
Na gefrustreerde weken is het vandaag dan toch gelukt om mijn activatie te voltooien. Moet wel zeggen dat ik de altijd vriendelijke eerste lijn support gehad heb van Hey medewerkers. 😉
dinsdag
Hallo @Erdar ,
Sorry voor de vervelende ervaring. Ik ben blij te horen dat alles eindelijk in orde is voor je.
Aarzel niet om ons te contacteren als je nog vragen hebt.
Nog een fijne dag!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.