Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaartactivatie lukt niet

Eline17
Stapper

Hallo,

Uiteindelijk probeer ik het dan maar via deze manier. Ik probeer al enkele dagen mijn nieuwe simkaart te activeren, maar dit lukt niet. Ik krijg dezelfde foutmelding en de vraag of ik mijn gegevens wil nakijken.

De gegevens zijn juist en toch wil het niet lukken. 

Ik heb deze simkaart dringend nodig. Via de chat en Messenger antwoordt er niemand. Graag dringend hulp!

Mvg, Eline

3 ANTWOORDEN 3

YannickV
Moderator
Moderator

Hey Eline, op onze sociale media en op onze chatbot kan het wel eens drukker zijn dan normaal. Hierdoor kan er vertraging op de antwoorden zijn.

Eline17
Stapper

Dag Yannick,

Bedankt voor je antwoord, maar ik zou het toch raar vinden dat er meerdere werkdagen van 8u00 tot 22u00 niemand aanwezig is op de chat of sociale media? Ik heb gisteren ook naar de klantendienst gebeld en daar nam men wel meteen op. Er zou dan een melding gemaakt zijn van het probleem en dat zou dezelfde dag nog opgelost worden, maar helaas.. 

Hey Eline, een mogelijk probleem met de chatbot is dat deze pagina open dient te blijven staan omdat de chat anders wordt afgesloten. Hierdoor kan het soms zijn dat mijn collega's net te laat zijn met antwoorden.
Met betrekking tot sociela media is het momenteel druk, maar je zal een antwoord krijgen.