gisteren
Ik heb op 19 februari contact opgenomen met de klantenservice om mijn nummer over te zetten van Leica Telecom naar Hey! Telecom, en ik heb de medewerker alle benodigde gegevens gegeven. Het gesprek duurde ruim 30 minuten, waarna het gesprek werd afgebroken. Ik belde opnieuw en een andere medewerker antwoordde dat er een probleem was met de site, dat deze het nationale nummer niet accepteerde. Vervolgens vroeg hij me om de voor- en achterkant van mijn kaart te fotograferen en deze naar het e-mailadres van het bedrijf te sturen, id@orange.
Bevinden we ons werkelijk in een Europees telecommunicatiebedrijf in de 21e eeuw, aangezien er geen contact met mij is opgenomen of op mij is gereageerd? Waar is de kwaliteit van de prestaties en het winnen van klanten?!
13 uur geleden
Hey Raheem, het is inderdaad niet normaal dat de activering van je nmmer zolangd duurt.
Hebje al opnieuw contact opgenomen met onze diensten via social media of de chatbot voor een update hiervan?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.