9 uur geleden
Hallo,
Uiteindelijk probeer ik het dan maar via deze manier. Ik probeer al enkele dagen mijn nieuwe simkaart te activeren, maar dit lukt niet. Ik krijg dezelfde foutmelding en de vraag of ik mijn gegevens wil nakijken.
De gegevens zijn juist en toch wil het niet lukken.
Ik heb deze simkaart dringend nodig. Via de chat en Messenger antwoordt er niemand. Graag dringend hulp!
Mvg, Eline
8 uur geleden
Hey Eline, op onze sociale media en op onze chatbot kan het wel eens drukker zijn dan normaal. Hierdoor kan er vertraging op de antwoorden zijn.
8 uur geleden
Dag Yannick,
Bedankt voor je antwoord, maar ik zou het toch raar vinden dat er meerdere werkdagen van 8u00 tot 22u00 niemand aanwezig is op de chat of sociale media? Ik heb gisteren ook naar de klantendienst gebeld en daar nam men wel meteen op. Er zou dan een melding gemaakt zijn van het probleem en dat zou dezelfde dag nog opgelost worden, maar helaas..
7 uur geleden
Hey Eline, een mogelijk probleem met de chatbot is dat deze pagina open dient te blijven staan omdat de chat anders wordt afgesloten. Hierdoor kan het soms zijn dat mijn collega's net te laat zijn met antwoorden.
Met betrekking tot sociela media is het momenteel druk, maar je zal een antwoord krijgen.
2 uur geleden
Beste,
Bij mij idem hetzelfde probleem. Nadat ik een nieuwe simkaart heb en de activatie goed ging, wou ik ook een simkaart voor mijn zoon aanschaffen. Deze is geleverd maar bij de activatie krijg ik telkens dezelfde foutmelding namelijk "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?". Alle details zijn 100% correct ingevuld.
Nu probeer ik al 4 dagen contact te zoeken via chat en sociale media maar nog steeds geen reactie.
Ik vraag om dit zo snel mogelijk op te lossen want dit zijn geen gang van zaken!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.