Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 196 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 191 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Nieuwe provider

Hey allemaalIk kom van orange naar hey en heb op 28 september een overdracht gevraagd van al mijn diensten bij orange. Vandaag zijn meer dan 1 maand verder en Alleen mijn internet is naar hey gegaan. De rest blijft hangen bij orange. Reden dat mijn i...

Perra door Aspirant Wegliefhebber
  • 241 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Klantendienst niet bereikbaar???

Wil graag overstappen naar Heytelecom (begin al te twijfelen) ,zit momenteel met een prepaid kaart en ze vrageneen easyswitch id voor de nummer overdracht maar die heb ik niet. Wat te doen ?Met die vraag wilde ik de klantendienst contacteren maar dit...

Gozzy door Stapper
  • 186 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

switch naar domiciliëring via Visa Card

Ik zou graag opnieuw mijn factuur via Visa-domiciliëring betalen zoals voorheen bij Zuny.Ik heb reeds 2x geprobeerd om dit te wijzigen in mijn account, maar finaal krijg ik steeds een foutmelding. Resultaat betalingswijze is nog steeds via overschrij...

G_DW door Beginnend Wegliefhebber
  • 140 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! alle data opgebruikt

Hallo, ik kreeg een sms dat mijn data opgebruikt is, maar als ik ga zien naar mijn verbruik heb ik 0,5gb verbruikt van de 20 gb. Kan iemand nazien wat er gebeurt? Dank bij voorbaat

caodine door Aspirant Wegliefhebber
  • 265 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos