zondag
Hallo ik heb een 5 euro gsm abonnement.
Blijkbaar kan je op de 30 dagen uw abonnement aanpassen als je niet toe komt met de inbegrepen 15 GB
Als ik inlog krijg ik de melding "de smartphone en/of abonnement komen niet in aanmerking".
Iemand een oplossing?
gisteren - laatst bewerkt gisteren
Hey @netebuk,
Sinds wanneer ben je klant of was de laatste keer dat je je abonnement hebt veranderd? Er is inderdaad een maand 'cooldown' tussen veranderingen. En dan zie je die melding. Daarnaast kan het ook aan het feit liggen dat je ingelogd bent voor een ander telefoonnummer, probeer in dat geval het volgende:
Je kunt een abonnement alleen wijzigen via het telefoonnummer van het hey!-account waarmee je bent ingelogd in de app of via de website. Als je probeert het tariefplan van een ander nummer dan je eigen nummer te veranderen, krijg je deze melding.
Veel mensen weten dit niet, dus bij deze deel ik dit handige weetje. Hopelijk helpt het jou verder!
VossyGamer
gisteren
(Leuke username trouwens, lol)
6 uur geleden
Support liet me ook weten dat je huidig abonnement minimaal al 30 dagen actief moet zijn. Dus als je daar binnen hebt aangepast of klant bent geworden kan je het ook niet aanpassen en krijg je ook een vage error in de app.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.