Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement

MARTENS
Beginnend Wegliefhebber

Voor dit nr is op 26/3 een abonnement genomen op naam van Martens Rita.

Doch doordat ik ook nog een abonnement heb op een ander tel nr worden deze nrs bij jullie door elkaar gehaald.

Resultaat , voor dit nr is  er tot op vandaag geen active simkaart. 

Kunnen jullie aub terug een  simkaart opsturen en deze activeren want als ik het probeer lukt het niet. 

Ik zit sedert meer dan een week elke dag contact te maken via de chat maar het duurt uren voor je iemand aan de lijn krijgt. Gisteren zelfs niet gelukt. Graag hulp

Indien gewenst kunt u mijn bellen

Bedankt 

Rita Martens/

1 ANTWOORD 1

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @MARTENS

Het spijt me voor deze onaangename situatie. Heb je contact kunnen opnemen met de klantendienst? Hebben zij je een nieuwe simkaart kunnen opsturen? Als het via de chat niet lukt, kun je altijd de klantendienst contacteren via Facebook of Instagram. Daar kun je ook snel een antwoord krijgen.

Groetjes, 

Yousra