op 24-04-2024 10h30 - laatst bewerkt op 02-05-2024 11h11 door Rizlaine
Voor dit nr is op 26/3 een abonnement genomen op naam van Martens Rita.
Doch doordat ik ook nog een abonnement heb op een ander tel nr worden deze nrs bij jullie door elkaar gehaald.
Resultaat , voor dit nr is er tot op vandaag geen active simkaart.
Kunnen jullie aub terug een simkaart opsturen en deze activeren want als ik het probeer lukt het niet.
Ik zit sedert meer dan een week elke dag contact te maken via de chat maar het duurt uren voor je iemand aan de lijn krijgt. Gisteren zelfs niet gelukt. Graag hulp
Indien gewenst kunt u mijn bellen
Bedankt
Rita Martens/
op 24-05-2024 15h48
Dag @MARTENS,
Het spijt me voor deze onaangename situatie. Heb je contact kunnen opnemen met de klantendienst? Hebben zij je een nieuwe simkaart kunnen opsturen? Als het via de chat niet lukt, kun je altijd de klantendienst contacteren via Facebook of Instagram. Daar kun je ook snel een antwoord krijgen.
Groetjes,
Yousra
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.