Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verschillende abonnementen in één account groeperen

Milliorix
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb gebruik gemaakt van de laatste promo om mijn 5 sim kaarten bij Telenet over te zetten naar Hey. Ik heb dat dus in 5 verschillende operaties gedaan aangezien er nog geen klantennummer was om aan te koppelen. Is er een manier om de 5 sim kaarten nu te groeperen in één abonnement zodanig dat ik niet 5 verschillende facturen heb, 5 verschillende logins op de website, enz..? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Ik had dat ook met mijn 3 nummers bij Hey. Je neemt best contact op met de klantendienst. Je zal dan gevraagd worden om door te geven welk nummer je als hoofdnummer wilt. Als je met dat nummer (in combinatie met eventueel je e-mailadres) dan een account aanmaakt kan je al je nummers vanaf dat Hey account beheren. Ik raad je aan om contact op te nemen via Messenger met hun, zodat je niet in de website chat moet blijven. Ook krijg je dan meldingen (push notifications) en wordt alles opgeslagen in Messenger. Succes. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Ik had dat ook met mijn 3 nummers bij Hey. Je neemt best contact op met de klantendienst. Je zal dan gevraagd worden om door te geven welk nummer je als hoofdnummer wilt. Als je met dat nummer (in combinatie met eventueel je e-mailadres) dan een account aanmaakt kan je al je nummers vanaf dat Hey account beheren. Ik raad je aan om contact op te nemen via Messenger met hun, zodat je niet in de website chat moet blijven. Ook krijg je dan meldingen (push notifications) en wordt alles opgeslagen in Messenger. Succes.