op 24-04-2024 11h31
Ik heb gebruik gemaakt van de laatste promo om mijn 5 sim kaarten bij Telenet over te zetten naar Hey. Ik heb dat dus in 5 verschillende operaties gedaan aangezien er nog geen klantennummer was om aan te koppelen. Is er een manier om de 5 sim kaarten nu te groeperen in één abonnement zodanig dat ik niet 5 verschillende facturen heb, 5 verschillende logins op de website, enz..?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-04-2024 11h46
Ik had dat ook met mijn 3 nummers bij Hey. Je neemt best contact op met de klantendienst. Je zal dan gevraagd worden om door te geven welk nummer je als hoofdnummer wilt. Als je met dat nummer (in combinatie met eventueel je e-mailadres) dan een account aanmaakt kan je al je nummers vanaf dat Hey account beheren. Ik raad je aan om contact op te nemen via Messenger met hun, zodat je niet in de website chat moet blijven. Ook krijg je dan meldingen (push notifications) en wordt alles opgeslagen in Messenger. Succes.
op 24-04-2024 11h46
Ik had dat ook met mijn 3 nummers bij Hey. Je neemt best contact op met de klantendienst. Je zal dan gevraagd worden om door te geven welk nummer je als hoofdnummer wilt. Als je met dat nummer (in combinatie met eventueel je e-mailadres) dan een account aanmaakt kan je al je nummers vanaf dat Hey account beheren. Ik raad je aan om contact op te nemen via Messenger met hun, zodat je niet in de website chat moet blijven. Ook krijg je dan meldingen (push notifications) en wordt alles opgeslagen in Messenger. Succes.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.