Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen ...

Rizlaine door Community Manager
  • 419 Weergaven
  • 7 replies
  • 1 kudos

Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen . We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden . Geen pa...

Rizlaine door Community Manager
  • 509 Weergaven
  • 0 replies
  • 4 kudos

Opgelost! Al een ganse dag geen internet na overname van Orange

Ik heb vandaag mijn vast internet door Hey Telecom laten overnemen, komende van Orange. De overname ging zogezegd 2u duren, maar zit ondertussen al een ganse dag zonder internet. De klantendienst via de chat liet mij weten dat dit komt door een 'inte...

drazgo door Beginnend Wegliefhebber
  • 565 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Sim in mifi router

Hey! are the 80gB sim cards suitable to be used in frequentiebanden TP-Link M73504G (LTE): B1/B3/B7/B8/B203G (UMTS): B1/B8?

Hey Boost (20 naar 40GB) fout weergegeven in My Hey app.

Ik was aangenaam verrast toen ik een mail kreeg dat mijn Hey Boost tot 40GB nu reeds werd doorgevoerd en ik geen 10 maanden meer zou moeten wachten. Echter, wanneer ik ga kijken in My Hey! app, wordt het weergegeven alsof ik reeds 20+ GB heb opgebrui...

Maarten door Aspirant Wegliefhebber
  • 1111 Weergaven
  • 9 replies
  • 1 kudos

Opgelost! Femtocell

Hallo,Ik ben momenteel klant bij Orange. Aangezien ik op een appartement woon die door de isolatiegraad feitelijk een kooi van Faraday is.. heb ik weinig signaal. Daarbij heeft Orange mij toen een Femtocell geleverd om dit probleem op te lossen. Echt...

stickfigure4 door Beginnend Wegliefhebber
  • 444 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Opgelost! klantenservice

Hallo, gelieve een nummer toe te voegen die ik kan bellen in plaats van alleen maar te chattenM.v.ganom

anom door Aspirant Wegliefhebber
  • 423 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos