Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerde factuur - chat functie helpt niet

claude
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets.

Dit werkt gewoon niet. Weet iemand soms toevallig hoe ik deze mensen kan bereiken? Hoe ik een mail kan sturen of ze bellen?

Alvast dank.

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @claude ,

Hallo,
Kan je mij meer informatie geven over dit probleem?

Rizlaine

Perra
Aspirant Wegliefhebber

Bij mij hetzelfde. Zit nu bijna 2 uur op de chat maar niemand daar. Ze rekenen 59 euro opstartkosten aan terwijl dit gratis was en 39 euro voor internet terwijl dit 29 euro for live moet zijn. Graag een oplossing

claude
Beginnend Wegliefhebber

Klantendienst zegt me contact op te nemen via social media, maar weet niet wat ze hiermee bedoelt. Ik heb zelf niets van social media. Hoe kan ik met iemand in contact komen welke ervoor kan zorgen dat ik een correcte factuur krijg?