Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GSM heeft andere mast opgepikt van een land zonder roaming, terwijl ik in een land met roaming zat.

Jelien
Beginnend Wegliefhebber

Ik ben op reis geweest naar Corfu dat naast Albanië ligt. Een paar keer heeft mijn gsm het signaal opgepikt van Albanië ipv Corfu. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal. 

Via de chat had ik meteen contact opgenomen op het moment zelf dat ik berichten had gekregen dat ik 60 euro buiten bundel was. Zij vertelde mij toen dat ze dit gingen rechtzetten wanneer ik mijn factuur had gekregen. 

Na het krijgen van mijn factuur heb ik contact opgenomen via de chat. Tevergeefs blijkt... Die chat is niet bereikbaar, telkens moet je 3uur wachten voor je een antwoord krijgt. Na 20 keer proberen heb ik uiteindelijk iemand gekregen in de live-chat. Zij vertelde mij dat ze hier niets aan konden doen en dat ik hier berichten van had ontvangen dat ik buitenbundel zat. Het gaat om 5 sms berichten en 87 MB data. 

Zijn er mensen die dit nog voor hebben gehad? Is hier een oplossing voor? 

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Jelien ,

We sturen altijd een sms om je te laten weten dat je op een ander netwerk zit... 😞

Je kan de lijst met roamingtarieven hier bekijken

Rizlaine

 

Jelien
Beginnend Wegliefhebber

Maar ik ben nooit in Albanië geweest. 

Daarnaast heb ik meteen contact opgenomen met u collega en hebben ze mij gezegd dat dit geen probleem was. Dat ik gewoon moest wachten tot als ik mijn factuur kreeg. En jullie gingen dit corrigeren! 

 

Oetsjie
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb hetzelfde aan de hand, maar dan met Duitsland en Zwitserland. 😞 
En wat die sms betreft die jullie sturen, die ontvang ik niet meer, dat heb ik ook al eens aangekaart een paar jaar geleden, nooit een oplossing voor gevonden.
Chat reageert inderdaad niet...