Profil de claude

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

Verkeerde factuur - chat functie helpt niet

Ik heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets.

Dit werkt gewoon niet. Weet iemand soms toevallig hoe ik deze mensen kan bereiken? Hoe ik een mail kan sturen of ze bellen?

Alvast dank.

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @claude ,

Hallo,
Kan je mij meer informatie geven over dit probleem?

Rizlaine

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4  messages

Bij mij hetzelfde. Zit nu bijna 2 uur op de chat maar niemand daar. Ze rekenen 59 euro opstartkosten aan terwijl dit gratis was en 39 euro voor internet terwijl dit 29 euro for live moet zijn. Graag een oplossing

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

Klantendienst zegt me contact op te nemen via social media, maar weet niet wat ze hiermee bedoelt. Ik heb zelf niets van social media. Hoe kan ik met iemand in contact komen welke ervoor kan zorgen dat ik een correcte factuur krijg?

Loading...