op 05-06-2024 21h45
Ik gebruik mobiele data van hey maar ik kan niet op mijn account om mijn gegevens/factuur te bekijken. Dit komt er telkens op: 'Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord. Probeer opnieuw'. Mijn e-mail adres is juist want ik krijg reclame/mails van hey. En als ik dan druk op 'wachtwoord vergeten' en ik geef het juiste e-mail adres in, dan komt er op mijn scherm: 'Het ingevoerde e-mailadres is ongeldig. Kijk jij dit even na?'. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
op 07-06-2024 14h43
Dag @JorenG,
Heb je een nieuw account gemaakt? Sinds wanneer lukt het niet meer om in te loggen? Is dit probleem alleen in de klantenzone, de app, of beide?
Groetjes,
Yousra 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.