Hey allemaalIk kom van orange naar hey en heb op 28 september een overdracht gevraagd van al mijn diensten bij orange. Vandaag zijn meer dan 1 maand verder en Alleen mijn internet is naar hey gegaan. De rest blijft hangen bij orange. Reden dat mijn idkaart vervallen was sinds februari. Hu, wat??? Mi
Is vandaag opgelost via chat. 69 euro minder betalen is al de moeite. De volhouder wint 😀
Hey allemaalIk kom van orange naar hey en heb op 28 september een overdracht gevraagd van al mijn diensten bij orange. Vandaag zijn meer dan 1 maand verder en Alleen mijn internet is naar hey gegaan. De rest blijft hangen bij orange. Reden dat mijn idkaart vervallen was sinds februari. Hu, wat??? Mi
Ik heb gisteren bijna 3 uur voor mijn pc gezeten om iemand aan de chat te krijgen. Niet gelukt. Kan ik ook geen dossiernummer krijgen he
Ik heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets.Dit werkt gewoon niet. Weet iemand soms toevallig hoe ik deze
Bij mij hetzelfde. Zit nu bijna 2 uur op de chat maar niemand daar. Ze rekenen 59 euro opstartkosten aan terwijl dit gratis was en 39 euro voor internet terwijl dit 29 euro for live moet zijn. Graag een oplossing
Hey allemaalIk kom van orange naar hey en heb op 28 september een overdracht gevraagd van al mijn diensten bij orange. Vandaag zijn meer dan 1 maand verder en Alleen mijn internet is naar hey gegaan. De rest blijft hangen bij orange. Reden dat mijn idkaart vervallen was sinds februari. Hu, wat??? Mi