Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplossing: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking"

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey,

Kom je de melding tegen: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking" bij het wijzigen van een abonnement? Geen zorgen, je bent niet de enige! Dit is een veelvoorkomend 'probleem', en ik deel bij deze graag de oplossing.

De oorzaak:

Je kunt een abonnement alleen wijzigen via het telefoonnummer van het hey!-account waarmee je bent ingelogd in de app of via de website. Als je probeert het tariefplan van een ander nummer dan je eigen nummer te veranderen, krijg je deze melding.

De oplossing:
  1. Log uit van je huidige hey!-account.
  2. Kies voor Inloggen via sms.
  3. Log in met het telefoonnummer waarvoor je het abonnement wilt aanpassen.
  4. Nu kun je van dit ingelogde telefoonnummer het tariefplan wijzigen.

Veel mensen weten dit niet, dus bij deze deel ik dit handige weetje. Hopelijk helpt het jou verder! 😊

Weet wel dat je pas 30 dagen na de laatste abonnementswijziging opnieuw je abonnement kunt aanpassen!

Succes!

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!
0 ANTWOORDEN 0