Internet

Alles over je hey!-internet vind je hier! Heb je een vraag over je abonnement, verbinding, wifi, modem of klantenzone? Hier vind je nuttige info en kan je ervaringen delen met de community.

Nieuwe topic starten

Discussie

• Migratie modem Orange =› Hey blijft maar aanslepen

Dossier 77771373 Modem serienummer CP2419LF06A HFC Macadres C4:50:9C:1B:1A:64 Ondertussen sinds 1u/09 3 aanvragen die ofwel zonder opgave van reden werden geannuleerd ofwel mislukten. Ik heb zonet de technische dienst nogmaals gebeld maar die kon/wou de bovenstaande modemgegevens niet accepteren. Ge

Vraag

• 

Installatie & activatie

28

1

0

• Verhuisformulier

Ik heb 2 keer een verhuisfomulier ingevuld met een tussentijd van 2 weken. Hiervan heb ik steeds een bevestigingsmail gekregen. Echter zag ik dat er 2 keer het huisnummer niet is mee opgenomen. Terwijl dit steeds is ingevuld temeer omdat dit nodig is om te testen of hey telecom internet werkt. Is di

Vraag

• 

Je internetabonnement

28

1

0

• KLACHT: Geen internetverbinding

Is het normaal bij Hey! telecom dat er "geen internetverbinding" staat bij elk apparaat dat ik met de modem verbind? En dat wanneer ik de klantendienst 20 keer stuur via whatsapp er steeds geen reactie komt buiten de lieve AI chatbox. En dat er ook geen enkele oplossing is buiten overstappen naar ee

Vraag

• 

Verbinding & netwerk

75

1

0

• Aansluiting internet - na 4 dagen nog geen internet en geen reactie klantendienst

Beste, Vorige vrijdag werd in de voormiddag mijn vorig abonnement stopgezet en een nieuwe modem van hey! geplaatst. De activatie kon niet worden afgerond door een interne servererror en zou vanop afstand binnen 2uur(!) opgelost worden. Ondertussen is het maandagmiddag, heb ik nog geen enkele echte p

Vraag

• 

Je internetabonnement

92

1

0

• Officiële oplossing

Dringend - nieuwe router nodig

Een maand geleden ben ik overgestapt van Orange naar Hey. Ik heb bij de overstap al melding gemaakt dat mijn router diende vervangen te worden, omdat die elke dag crashte. De eventlog van de admin module geeft elke minuut errors. Jullie hebben echter besloten om vanop afstand mijn router te switchen

Vraag

• 

Wi-Fi & modem

120

6

0

• Geen wifi

Ik kan steeds geen verbinding maken met de wifi.

Vraag

• 

Wi-Fi & modem

47

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K