Internet

Alles over je hey!-internet vind je hier! Heb je een vraag over je abonnement, verbinding, wifi, modem of klantenzone? Hier vind je nuttige info en kan je ervaringen delen met de community.

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Request to cancel my internet

I sent email to hello@heytelecom.be and support@heytelecom.be to request cancelling my internet but no response. May I know where to cancel my home internet? The internet really sucks here.

Vraag

• 

Je internetabonnement

111

1

0

• internet stabiliteit

Ik heb problemen met de internetstabiliteit in huis, de connectie valt om de paar minuten weg. Dit probleem doet zich al enkele maanden voor, zowel op laptop als digitale tv. Gsm schakelt automatisch over naar data, dus daarop heb ik er minder last van. De online chatbot van Hey! is geen hulp, op he

Vraag

• 

Verbinding & netwerk

175

3

0

Moeizame overstap van Orange naar Hey voor internet

Half januari hebben wij telefonisch de overstap van Orange naar Hey aangevraagd voor 2x gsm en een internet abo. De gsm's werden naadloos overgezet, de overstap voor internet verloopt momenteel problematisch. Wekenlang niets van gehoord. Op donderdag 26/02 bleek onze internetverbinding plots afgeslo

Vraag

• 

Je internetabonnement

671

3

0

0

• Heel traag vast internet

Traag internet. Vorige week hadde we met vast internet 140mbps. Vanaf zaterdag nog 43. Vanmorgen 16mbps. Dit is heel traag voor vast internet. Daar wij vanuit thuis werken. Hopelijk wordt dit rap opgelost. Het is geen probleem vanuit onze installatie. Ik denk dat Hey bewust traag internet doorstuurt

Vraag

• 

Je internetabonnement

310

1

0

0

• Vast internet en snelheid.

Na al dagenlang een traag tot zeer traag internet te hebben, de modem en alle toestellen (iPhones, TV, Mac's, iPads,...) terug opgestart te hebben ben ik eens gaan kijken wat Hey! belooft van snelheid. Tot mijn verbazing wordt een snelheid van minimum Download:113Mbps en Upload: 11Mbps belooft. Ik h

Vraag

• 

Verbinding & netwerk

2.3K

14

0

Overgestapt van orange, wel of geen technieker?

Ik ben eind december ergens overgeschakeld naar Hey. eerst krijg ik een mailtje waarin staat dat ze een technieker willen laten komen dus moet ik een datum en tijdstip bevestigen. Daarna krijg ik een mail met daarin: "omdat je een voormalig Orange-klant bent, kunnen we je nieuwe internetdienst op af

Vraag

• 

Je internetabonnement

728

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten