Discussie
Probleem met facturen en betaalvoorkeur
Ik ontvang steeds betaalherinneringen voor een openstaande factuur. Wanneer ik via de link in de e-mail naar de factuur ga om deze te bekijken en te betalen, krijg ik telkens een foutmelding. Daarnaast kan ik mijn facturen niet terugvinden in de Hey! app. Zowel mijn openstaande als reeds betaalde fa
Vraag
•
Factuur en betaling
13
0
0
Probleem met inloggen bij My Hey als je ook Orange klant bent
Ik heb de laatste tijd problemen om aan te melden bij My Hey. Ik gebruik specifiek 1 bepaald e-mailadres om aan te melden bij My Hey maar helaas zie ik dan geen enkel product meer staan maar wel al mijn Orange facturen. Dit e-mailadres is enkel gebruikt bij My Hey en ik heb 2 verschillende klantnumm
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
34
1
0
Geaccepteerde oplossing
Tarief extra verbruikte GB te hoog
Ik heb een abonnement met 15GB verbruik. Er is aangegeven dat bij overschrijding 1€ per GB wordt aangerekend. Maar er wordt veel meer aangerekend. En de fysieke helpdesk reageert niet op mijn vraag om dit te bekijken/aan te passen...
Vraag
•
Factuur en betaling
44
2
0
Officiële oplossing
Privé --> zakelijke
Hallo, Ik probeer al enige tijd contact te krijgen met een medewerker van de klantenservice. De bot zend mij informatie zogezegd door, maar dit duurt nu al dagen! Kunt u mij helpen? Ik heb een account bij jullie en door jullie laten aanmaken, maar dit is een privéaccount, terwijl het een zakelijk ac
Vraag
•
Factuur en betaling
51
3
Officiële oplossing
Geen toegang tot MyHey
Ik probeer al 2 weken toegang te krijgen tot de My Hey portal om mijn factuur te zien. Daar moet ik een account aanmaken aan de hand van mijn Easy Switch ID maar dat lukt nooit. Ik krijg steeds dezelfde melding dat het nummer niet correct is. Ik ben ook al ongeveer 10 dagen met jullie what's app aan
Vraag
•
Factuur en betaling
86
1
0
Customer service bereiken
Een tijdje terug kon de customer support bereikt worden via whatsapp maar dat gaat nu niet meer. nu moet je zogezegd de chat gebruiken op de website, die niet werkt ... Wij moeten hier naar tandarts van wacht bellen maar dat nummer is geblokeerd en geen manier om customer support te bereiken om het
Vraag
•
120
3
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.