Discussie
opzeggen? klacht? ombudsman
Ik ben een paar maand geleden ingegaan op de promotie voor een verlaagd tarief internet abbonement maar wordt nu toch 39€ aangerekend en heb toch voor de installatie moeten betalen. Gisteren lag ik er uit van 8-18u, de chat was niet eens te bereiken en vandaag krijg ik ook geen respons als ik keuzes
Vraag
•
Factuur en betaling
167
2
0
Werkt er eigenlijk iemand op de Hey klantendienst, of is het enkel die bot die mensen aan het lijntje moet houden ?
Na meer dan 3 uur, nog steeds de melding Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op. 😉 Terwijl op de site van Hey te vinden is dat de antwoordtijd ongeveer 30 seconden is. Blijkbaar heeft men bij Hey een gans andere definitie van de term "zo dadelijk" dan de meeste mensen. Ik ben blijkbaar ni
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
260
3
0
Geaccepteerde oplossing
Buitenbundel kosten zonder reden
Hallo, Er wordt voor de 2de keer buitenbundel kosten aangerekend zonder reden, de eerste keer hebben ze ook niet alles recht gezet maar ik moest wel 50% betallen wat ik niet eerlijk vind. Nu September weer 50 euro aangerekend zonder dat ik buitenbundel ben gegaan. Ik probeer al vanaf 19/09 klantendi
Vraag
•
Factuur en betaling
253
8
0
Hey! klantendienst reageert totaal niet.
Het is maandag en op dit moment 20:00 uur. Vandaag heb ik dit geprobeerd, allemaal tijdens de contacturen van de klantendienst: Chat via de site --> 5,5 uur gewacht, geen reactie Chat via Facebook --> 5 uur gewacht, geen reactie Telefoon (0800 85 519) --> 3 keer gebeld, minutenlange wachtmuziek, gee
Vraag
•
190
2
Bedrag buiten bundel
Iemand een idee hoe ze aan dit berag komen? Zie ook nergens wat we dan "buiten" onze bundel zouden gedaan hebben?
Vraag
•
172
3
0
Alles gaat zo traag en na 2 keer een abonnement aan te vragen heb ik nog steeds geen SIM of enige reactie.
Hey, Ik wil terug overschakelen van Digi, want hun netwerk trekt hier op niet veel, maar ik heb nu al 2 keer via de site, die ook hier en daar fouten geeft bij de aanvraag, een abonnement aangevraagd, maar het komt er nooit door... :-( De eerste keer op 24 augustus, bevestiging via mail gekregen, ma
Vraag
•
150
2
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.