Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Factuur

hey beste, Ik heb een factuur gekregen van bijna 64 euro maar ben in buitenland niet op dat netwerk geweest. kunnen jullie eens checken waarom ik dan zoveel moet betalen? Had zelf mijn netwerk normaal helemaal uitgezet.

Vraag

• 

Roaming en internationaal

60

1

0

• Live Chat werkt niet

Ik probeer al een hele tijd de live chat knop aan te klikken op de website. Het werkt gewoonweg niet. Ik heb al via verschillende browsers geprobeerd. Chrome, Edge, via mobiel,... Ik heb geen toegang tot mijn telefoon, ik kan geen WhatsApp gebruiken.

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

180

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobile M abonnement van 9€ per maand

Kan ik van een oud mobile M abonnement van 9€ per maand over gaan naar de promotie van 7€ per maand 35 GB?

Vraag

• 

Factuur en betaling

96

1

0

• Geaccepteerde oplossing

hoe whatsapp ik met Hey Telecom aub ?

ik heb de MyHey app geïnstalleerd, daarmee kan ik op mijn smartphone in mijn account. MAAR ik zie nergens hoe ik kan whatsappen met de Hulplijn van Hey Telecom ???

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

247

1

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Chat leegte

Is er uberhaupt bemanning van de chat Ik heb al oneindig dossiers aangemaakt met de "belofte" van de AI dat er een menselijke adviseur ging opgezet worden. Dit allemaal slechts om een domiciliering op te zetten, knop ontbreekt, al ontelbare keren doorgegeven.

Vraag

• 

Factuur en betaling

94

2

0

• Domiciliëring wijzigen

Ik zou graag de betalende rekening van mijn domiciliëring voor mijn hey-abonnement wijzigen. De app geeft steeds volgende foutmelding.

Vraag

• 

Factuur en betaling

52

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K