Discussie
Officiële oplossing
Factuur
hey beste, Ik heb een factuur gekregen van bijna 64 euro maar ben in buitenland niet op dat netwerk geweest. kunnen jullie eens checken waarom ik dan zoveel moet betalen? Had zelf mijn netwerk normaal helemaal uitgezet.
Vraag
•
Roaming en internationaal
60
1
0
Live Chat werkt niet
Ik probeer al een hele tijd de live chat knop aan te klikken op de website. Het werkt gewoonweg niet. Ik heb al via verschillende browsers geprobeerd. Chrome, Edge, via mobiel,... Ik heb geen toegang tot mijn telefoon, ik kan geen WhatsApp gebruiken.
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
180
3
0
Geaccepteerde oplossing
Mobile M abonnement van 9€ per maand
Kan ik van een oud mobile M abonnement van 9€ per maand over gaan naar de promotie van 7€ per maand 35 GB?
Vraag
•
Factuur en betaling
96
1
0
Geaccepteerde oplossing
hoe whatsapp ik met Hey Telecom aub ?
ik heb de MyHey app geïnstalleerd, daarmee kan ik op mijn smartphone in mijn account. MAAR ik zie nergens hoe ik kan whatsappen met de Hulplijn van Hey Telecom ???
Vraag
•
247
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Chat leegte
Is er uberhaupt bemanning van de chat Ik heb al oneindig dossiers aangemaakt met de "belofte" van de AI dat er een menselijke adviseur ging opgezet worden. Dit allemaal slechts om een domiciliering op te zetten, knop ontbreekt, al ontelbare keren doorgegeven.
Vraag
•
Factuur en betaling
94
2
0
Domiciliëring wijzigen
Ik zou graag de betalende rekening van mijn domiciliëring voor mijn hey-abonnement wijzigen. De app geeft steeds volgende foutmelding.
Vraag
•
Factuur en betaling
52
1
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.