Discussie
Officiële oplossing
Zwitserland
Kan ik een data pakket aanschaffen voor als ik naar Zwitserland ga bij Hey! Of zet ik gewoon mijn roaming uit en enkel op wifi?
Vraag
•
Roaming en internationaal
43
1
0
Officiële oplossing
Klantendienst
Waarom reageert klantendienst niet meer op mijn whatsapp berichten?
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
69
1
0
Mobiele data werkt niet in EU indien limiet bereikt
Ik heb mijn mobiele data limiet bereikt in België maar kon verder internet gebruiken. Ik had dan kosten buiten het vaste tarief. Zodra ik in Frankrijk was werkte de mobiele data niet meer. Mijn telefoon instellingen zijn dezelfde als mijn vrouw die hetzelfde abonnement gebruikt maar is binnen de maa
Vraag
•
49
1
0
Officiële oplossing
Dataverbruik in Zwitserland
het blijkt een hey strategie te zijn om klanten op te lichten ze gebruiken hiervoor "sjoemelsoftware" . mij rekende men 2x 60 euro dataverbruik aan, na 1 minuut in zwitserland. "correct" zeggen ze bij hey, want u hebt inderdaad 2 x 10 gigagbyte verbruikt. - stel je voor ! daarna, vertikt men het om
Vraag
•
Factuur en betaling
143
1
0
Officiële oplossing
Herroepingsrecht
Beste Onmiddellijk na bestellen merkte ik een fout op. Omdat ik op geen enkele wijze er in ben geslaagd om contact te kunnen krijgen met Hey (mail, whatsapp, bot - niets werkt) om mijn aankoop bij te sturen, heb ik mijn herroepingsrecht ingeroepen. Echter - de link die daarvoor moet dienen werkt nie
Vraag
•
105
1
0
Factuur
Hallo, ik blijf via bericht reminders krijgen van een openstaand factuur, maar deze staat via domiciliëring ingesteld. De daarop volgende factuur werd wel gewoon verwerkt. Hoe kan ik dit oplossen?
Vraag
•
Factuur en betaling
48
2
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.