Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Zwitserland

Kan ik een data pakket aanschaffen voor als ik naar Zwitserland ga bij Hey! Of zet ik gewoon mijn roaming uit en enkel op wifi?

Vraag

• 

Roaming en internationaal

43

1

0

• Officiële oplossing

Klantendienst

Waarom reageert klantendienst niet meer op mijn whatsapp berichten?

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

69

1

0

• Mobiele data werkt niet in EU indien limiet bereikt

Ik heb mijn mobiele data limiet bereikt in België maar kon verder internet gebruiken. Ik had dan kosten buiten het vaste tarief. Zodra ik in Frankrijk was werkte de mobiele data niet meer. Mijn telefoon instellingen zijn dezelfde als mijn vrouw die hetzelfde abonnement gebruikt maar is binnen de maa

Vraag

• 

Roaming en internationaal

49

1

0

• Officiële oplossing

Dataverbruik in Zwitserland

het blijkt een hey strategie te zijn om klanten op te lichten ze gebruiken hiervoor "sjoemelsoftware" . mij rekende men 2x 60 euro dataverbruik aan, na 1 minuut in zwitserland. "correct" zeggen ze bij hey, want u hebt inderdaad 2 x 10 gigagbyte verbruikt. - stel je voor ! daarna, vertikt men het om

Vraag

• 

Factuur en betaling

143

1

0

• Officiële oplossing

Herroepingsrecht

Beste Onmiddellijk na bestellen merkte ik een fout op. Omdat ik op geen enkele wijze er in ben geslaagd om contact te kunnen krijgen met Hey (mail, whatsapp, bot - niets werkt) om mijn aankoop bij te sturen, heb ik mijn herroepingsrecht ingeroepen. Echter - de link die daarvoor moet dienen werkt nie

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

105

1

0

• Factuur

Hallo, ik blijf via bericht reminders krijgen van een openstaand factuur, maar deze staat via domiciliëring ingesteld. De daarop volgende factuur werd wel gewoon verwerkt. Hoe kan ik dit oplossen?

Vraag

• 

Factuur en betaling

48

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K