Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Klantenzone

goedemiddag , Ik heb al heel vaak geprobeerd om een account te maken op hey! Via itsme maar dat lukt gewoonweg niet !!!

Vraag

• 

Factuur en betaling

151

1

0

• Abonnement veranderen

Hey allemaal, ik heb momenteel een mobiel M abonnement die (perongeluk was verandert!!!) omdat ik eerst de mobiel S abonnement had. Op de site staat er ook overal dat je gewoon 30 dagen tussen moet houden om je abonnement terug te veranderen, alleen lukt dit mij maar niet via de app, noch de site. I

Vraag

• 

Factuur en betaling

176

1

0

• PEPPOL: Iemand die er al in geslaagd is een factuur te krijgen via Peppol van Hey?

Iemand die er al in geslaagd is een factuur te krijgen via Peppol van Hey? Eind december had ik al gebeld met Hey en hadden ze dit in orde gebracht... Nu krijg ik toch nog mijn facturen gewoon als pdf. Ook contact opgenomen met support, maar zoals gewoonlijk kunnen die niet volgen...

Vraag

• 

Factuur en betaling

141

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Account aanmaken

Ik kan mijn account niet aanmaken omdat het easy switch ID niet zou juist zijn, niettegenstaande het ID nummer vermeld staat op mijn faktuur. De chat van Hey werkt niet, ik heb al uren zitten wachten na het ontvangen van de melding "Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op. 😉" Shame on you

Vraag

• 

Factuur en betaling

160

2

0

• factuur tegoed van Orange bij overstap naar Hey!

Hey, ik ben overgestapt van Orange naar Hey!. Orange stuurt me een mail waarop staat: "je eerste factuur is nu beschikbaar" en dit gaat om een tegoed, af te trekken van mijn eerstvolgende betaling. Hierna maak ik blijkbaar de vergissing dit van de eerste Hey!factuur af te trekken, waarbij nochtans t

Vraag

• 

Factuur en betaling

197

2

0

• Officiële oplossing

Telefoonnummers buiten abonnement

Waar kan ik een lijst vinden van alle telefoonnummers (bijv. 078) die niet inbegrepen zijn in het abonnement van € 5/maand?

Vraag

• 

Factuur en betaling

141

3

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K