Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• kan niet inloggen om verbruik te checken, klantendienst onbereikbaar

Bericht gekregen over 'verbruik buiten bundel', maar kan niet inloggen in 'my hey' account om te zien wat er aan de hand is. Krijg telkens pagina met 'oops, something went wrong'. De klantendienst via chat is een klucht. De bot verstaat niets, en vraagt te wachten tot er een menselijke medewerker op

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

416

8

0

• Factuur gekregen terwijl ik al bij BASE aangesloten

Op 13 Mei 2025 heb ik een poging om van UNDO naar Hey! over te stappen. Die helaas zeer vermoeiend en uiteindelijk mislukt is om de nieuwe nummer te activeren. Ik ontvant de Hey SIM-Kaart na een week in de birvenbus. Na een poging om de activeren is de oude simkaart UNDO al onmiddelijk uitgeschakelt

Vraag

• 

Factuur en betaling

90

1

0

• Klantenservice zeer slecht.

Alb.

Vraag

• 

301

2

0

0

• Onbereikbare klantendienst

Ik heb al meerdere keren de technische afdeling proberen te bereiken. ik wordt in de wacht gezet en na een half uur wachten leg ik af want heb ook andere dingen te doen in mijn leven. suggestie: nummer achter laten en dat zij terugbellen. Na een half uur ben je het deuntje echt wel beu. tot nu toe e

Vraag

• 

528

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

E sim simkaart

Hallo Momenteel heb ik een e-sim, maar zou graag een simkaart willen omdat ik een nieuwe toestel gaan gebruiken. hoe kan ik deze bestellen? Sommigen zeggen online andere winkel van orange ??

Vraag

• 

534

2

0

0

• EU Zone iban

Is there any email to contact? Live chat is sooo terrible, please provide a customer care email where I can provide details for my problems. Thank you. I cannot add my IBAN Italian to the automatic SEPA authorization as you only accept Belgian numbers

Vraag

• 

Factuur en betaling

241

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten