Discussie
kan niet inloggen om verbruik te checken, klantendienst onbereikbaar
Bericht gekregen over 'verbruik buiten bundel', maar kan niet inloggen in 'my hey' account om te zien wat er aan de hand is. Krijg telkens pagina met 'oops, something went wrong'. De klantendienst via chat is een klucht. De bot verstaat niets, en vraagt te wachten tot er een menselijke medewerker op
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
416
8
0
Factuur gekregen terwijl ik al bij BASE aangesloten
Op 13 Mei 2025 heb ik een poging om van UNDO naar Hey! over te stappen. Die helaas zeer vermoeiend en uiteindelijk mislukt is om de nieuwe nummer te activeren. Ik ontvant de Hey SIM-Kaart na een week in de birvenbus. Na een poging om de activeren is de oude simkaart UNDO al onmiddelijk uitgeschakelt
Vraag
•
Factuur en betaling
90
1
0
Onbereikbare klantendienst
Ik heb al meerdere keren de technische afdeling proberen te bereiken. ik wordt in de wacht gezet en na een half uur wachten leg ik af want heb ook andere dingen te doen in mijn leven. suggestie: nummer achter laten en dat zij terugbellen. Na een half uur ben je het deuntje echt wel beu. tot nu toe e
Vraag
•
528
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
E sim simkaart
Hallo Momenteel heb ik een e-sim, maar zou graag een simkaart willen omdat ik een nieuwe toestel gaan gebruiken. hoe kan ik deze bestellen? Sommigen zeggen online andere winkel van orange ??
Vraag
•
534
2
0
0
EU Zone iban
Is there any email to contact? Live chat is sooo terrible, please provide a customer care email where I can provide details for my problems. Thank you. I cannot add my IBAN Italian to the automatic SEPA authorization as you only accept Belgian numbers
Vraag
•
Factuur en betaling
241
2
0
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.