Discussie
Geaccepteerde oplossing
Fout op factuur - klantendienst onbereikbaar via chat
Hoi, Gisteren (18/12/2024) ontving ik een nieuwe HEY factuur waarop er kosten worden aangerekend voor een "gemiste afspraak". Aangezien ik in de periode 11/11/2024 - 10/12/2024 helemaal geen afspraak heb gemaakt (laat staan een afspraak gemist) zou ik dit dus graag laten rechtzetten. Jammer genoeg i
Vraag
•
Factuur en betaling
524
1
0
0
2 gsm nummers op 1account
Hallo, Ik heb 2 gsm nummers op 1account, maar in de app zie ik er maar 1 staan, dus kan ik de andere niet controleren. Op de chat moet ik niet wachten ,want daar kom toch niks uit, zo dood als wat. Kan iemand mij helpen Vrg
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
399
1
0
0
Kan Hey App niet openen.
Ik heb net de Hey App uit de android store geïnstalleerd maar wanneer ik die wil openen blijft die hangen bij het rode opstartscherm. Dus ik zie enkel een rood scherm met het HEY symbool erop. Kan iemand helpen om verder te gaan en mijn account te zien?
Vraag
•
522
3
0
0
Hey app installeren buiten België
Ik had problemen met de weergave van mijn abonnement in de app en wilde die daarom verwijderen en herinstalleren. Na verwijderen bleek, dat de app niet voorkomt in Play. Ik vraag me af of dat komt omdat ik in het buitenland ben. Heeft iemand daar ervaring mee?
Vraag
•
Roaming en internationaal
326
1
0
0
Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!
Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn. Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige maand. Dus ja, je bent net overgestapt naar ons n
Vraag
•
Factuur en betaling
700
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
alle data opgebruikt
Hallo, ik kreeg een sms dat mijn data opgebruikt is, maar als ik ga zien naar mijn verbruik heb ik 0,5gb verbruikt van de 20 gb. Kan iemand nazien wat er gebeurt? Dank bij voorbaat
Vraag
•
695
2
0
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.