Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Fout op factuur - klantendienst onbereikbaar via chat

Hoi, Gisteren (18/12/2024) ontving ik een nieuwe HEY factuur waarop er kosten worden aangerekend voor een "gemiste afspraak". Aangezien ik in de periode 11/11/2024 - 10/12/2024 helemaal geen afspraak heb gemaakt (laat staan een afspraak gemist) zou ik dit dus graag laten rechtzetten. Jammer genoeg i

Vraag

• 

Factuur en betaling

524

1

0

0

• 2 gsm nummers op 1account

Hallo, Ik heb 2 gsm nummers op 1account, maar in de app zie ik er maar 1 staan, dus kan ik de andere niet controleren. Op de chat moet ik niet wachten ,want daar kom toch niks uit, zo dood als wat. Kan iemand mij helpen Vrg

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

399

1

0

0

• Kan Hey App niet openen.

Ik heb net de Hey App uit de android store geïnstalleerd maar wanneer ik die wil openen blijft die hangen bij het rode opstartscherm. Dus ik zie enkel een rood scherm met het HEY symbool erop. Kan iemand helpen om verder te gaan en mijn account te zien?

Vraag

• 

522

3

0

0

• Hey app installeren buiten België

Ik had problemen met de weergave van mijn abonnement in de app en wilde die daarom verwijderen en herinstalleren. Na verwijderen bleek, dat de app niet voorkomt in Play. Ik vraag me af of dat komt omdat ik in het buitenland ben. Heeft iemand daar ervaring mee?

Vraag

• 

Roaming en internationaal

326

1

0

0

• Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn. Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige maand. Dus ja, je bent net overgestapt naar ons n

Vraag

• 

Factuur en betaling

700

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

alle data opgebruikt

Hallo, ik kreeg een sms dat mijn data opgebruikt is, maar als ik ga zien naar mijn verbruik heb ik 0,5gb verbruikt van de 20 gb. Kan iemand nazien wat er gebeurt? Dank bij voorbaat

Vraag

• 

695

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten