Discussie
Kan adres niet wijzigen via de app
Beste, Ik zou graag mijn facturatieadres wijzigen van mijn account. Als ik dit via de app of online klantenzone probeer te doen krijg ik deze foutcode: Annulering van je registratie Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren (Voor het development team: de API geeft een 404) De klan
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
1.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
verbruik buiten bundel limiteren
Ik beheer als ouder 2 abonnementen van mijn kinderen. Al meerdere malen overschrijdt één van mijn kinderen (die ADHD en autisme heeft) de databundellimiet. Hierdoor schiet mijn factuur de hoogte in door de extra verbruikskosten. Ik wil daarom het verbruik buiten de bundel onmogelijk maken of eventue
Vraag
•
Factuur en betaling
972
1
0
0
Kosten "Internationaal" ondanks in EU bundel of op wifi??
Ik was recentelijk in Griekeland en kreeg toen ik landde een sms: "Hey, in Griekenland bel, sms, en surf ik zoals in België". Tijdens mijn verblijf zat ik op wifi in het hotel of gebruikte ik mijn EU bundel zoals aangegeven in de sms. Na 6 dagen kreeg ik een sms van 8080 dat "hey, je surf nu in het
Vraag
•
Roaming en internationaal
1.1K
8
0
Heb je vragen over roaming?
Hallo, Het vakantieseizoen betekent vaak dat veel mensen naar het buitenland reizen, wat kan leiden tot hogere roamingkosten. Hier zijn een paar tips en tricks om je te helpen je mobielekosten te beheren en het meeste uit je vakantie te halen 🙂 https://community.heytelecom.be/t5/Blog/Roaming-of-int
Vraag
•
1.2K
2
0
0
Als het goed is ...
... mag het ook gezegd worden. Vandaag (zondag) via chat een vraag gesteld. Na een klein half uurtje kreeg ik Emma aan de chat. Zij heeft mij professioneel verder geholpen. Top!
Vraag
•
999
3
0
Website code 400
Als ik op de website my hey aantik,krijg ik een error bladzijde.krijg zelf de kans niet om in te loggen,ook op andere toestellen.
Vraag
•
633
1
0
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.