Discussie
Geaccepteerde oplossing
Activatie van mijn nummer en account
Ik kan wel op Hey community, maar kan niet inloggen op mijn account. Kent ook mijn nummer niet.
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
871
2
0
0
Factuur item: "Multimedia: breedband toegang"
Hallo Hey, Ik ben jullie al sinds donderdag avond proberen aan het bereiken via Facebook messenger en de site-chat. Maar ik krijg totaal niemand te horen. Mijn vraag is nochtans vrij eenvoudig denk ik: Hallo Hey-team. Ik heb net mijn eerste factuur gekregen, maar hier staat 6.15€ extra kosten op die
Vraag
•
Factuur en betaling
1.3K
2
0
Geen internet buitenland
Heb zaterdag in Nederland geweest geen internet en kon ook niet bellen graag hulp.
Vraag
•
Roaming en internationaal
1.3K
1
0
0
Klantendienst onbereikbaar
Reeds een week probeer ik via verschillende kanalen de klantendienst te bereiken maar ik krijg nergens gehoor. Als recent nieuwe klant voel ik me een beetje in de steek gelaten. Dus ik probeer hier dan nog maar eens. Er zijn verkeerde kosten aangerekend bij 1 van mijn mobiele nummers. Vorige weekend
Vraag
•
Factuur en betaling
942
2
0
0
Problemen met facturen
Oplichters!!! Klant sinds 07/02/24 voor internet. Heb een factuur van 39€ terwijl ik de eerste 3 maanden internet aan 29€ zou hebben!!! Afzetters!!!! Mensen met reclame lokken!!!! Mensen trap hier niet in! Klantenservice klanten zone trekken op niks!! Je kan na een week klant niks raadplegen!!! Antw
Vraag
•
Factuur en betaling
1.3K
2
0
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
My hey!-app en klantenzone
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.