Discussie
Geaccepteerde oplossing
klantenservice
Hallo, gelieve een nummer toe te voegen die ik kan bellen in plaats van alleen maar te chatten M.v.g anom
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
670
1
0
0
geen creditnota
Er werd op 7 mei 2024 een mail ontvangen dat een nummer afgesloten werd. Toch kwam er geen creditnota en wordt de volledige maand aangerekend. Er werd op 24 mei 2024 gemaild maar zonder enige reactie. Het staat nu nog steeds open. Vandaag chat geprobeerd. Na een half uur nog steeds niemand. Graag ee
Vraag
•
Factuur en betaling
726
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Factuur
Beste ik krijg hier men eerste volledig factuur voor 98€ wat opvalt is dat er opstartkosten worden aangerekend voor 59€ niet tegenstaande ik van Orange naar hey ben overgestapt dit zou zonder opstartkosten zijn ook staat er voor men internet 39€ terwijl ik voor de eerste 3 mnd 10€ per maand verminde
Vraag
•
Factuur en betaling
1.3K
2
0
0
078 nummers
waarom is deze "goed om weten" die er gisteren nog stond vandaag verdwenen?
Vraag
•
Factuur en betaling
1.1K
1
0
0
Telefonisch contact
Kan iemand mij eens vertellen hoe je telefonisch contact kunt krijgen met Heytelecom
Vraag
•
Factuur en betaling
663
1
0
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
My hey!-app en klantenzone
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.