Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• overdracht mobiel nummer lukt niet

Goede middag Op 19/09/2024 heb ik aan Hey gevraagd om een mobiel nummer van men operator over te nemen Een dag later ontving ik een sim kaart , ik kon die niet valideren Dat melde ik aan de klantendienst In tussen zijn al 3 andere dossiers opgemaakt om het probleem te lossen Men vraagt steeds wat ge

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

502

2

0

• Geaccepteerde oplossing

40 GB 15,- / 80 GB 14,-

Mijn huidige abonnement bied bij 40 GB voor 15 euro maar de nieuwe abonnementen bieden 80 GB voor 14 euro ... Hoe kan ik mijn huidige abonnement overzetten naar de nieuwe voorwaarde?

Vraag

• 

8.2K

1

0

0

Betalingsherinnering. Domiciliëring ineens verdwenen

Dag allemaal, Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Hey. De app werkt nog steeds niet helemaal, maar ik ben nog niet in het zak gezet. Helaas... de eerste Proximus-achtige frats heeft zich aangediend. Ik kreeg afgelopen week ineens een SMS "hey! 0 Oeps: je hebt een openstaand bedrag van 11 eur

Vraag

• 

Factuur en betaling

796

1

0

• 2 contracten internet in klantzone

Hallo, Heb hey internet contract afgesloten eind september met de promo for life ( 10 euro korting staat vermeld in contract) gisteren 4 oktober krijg ik mail dat contract geannuleerd is en daarna mail met nieuw contract met andere contract nummer ( zonder vermelding van de 10 euro korting for life)

Vraag

• 

3.6K

1

0

Roaming kosten €60 op nog geen minuut??

Ik probeer al meer dan een week de klantendienst per chat te bereiken. Uren en uren… maar geen respons. Mijn dochter ging onlangs op vakantie. Ze krijgt een bericht binnen dat ze in het buitenland surft ‘s nachts om 2u09, terwijl ze ligt te slapen. Ook om 2u09 krijgt ze plots bericht dat haar surfli

Vraag

• 

Factuur en betaling

697

1

0

• 2x Internet bij "mijn producten" op de hey website

Ze hebben vandaag Hey Internet komen installeren bij mij thuis. Op de website van Hey in het overzicht met producten krijg ik echter 2x het internet te zien, wellicht is éen daarvan (die zonder contractstartdatum en 39€/maand) een overblijfsel van een mislukte installatie in het verleden, kan deze v

Vraag

• 

2.5K

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K