Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Data verbruik + domiciliëring

My hey is gewoon hopeloos. Telefoneren of chatten , alles draait vierkant. Facturen domiciliëring lukt gewoon niet. Heb ook via my hey 6500 GB verbruikt. Waanzin. Heb al spijt van mijn beslissing aan te sluiten bij hey.

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

612

2

0

0

• Onterechte wijziging factuur en voorwaarden

Geachte heer/mevrouw, Ik schrijf u naar aanleiding van mijn mobiele abonnement bij Hey Telecom. Mijn maandelijkse factuur is zonder uitleg gestegen van €9 naar €19, terwijl ik bij het afsluiten van mijn contract heb getekend voor €9 per maand. Ook is mijn datahoeveelheid van 20 GB per maand onaangek

Vraag

• 

Factuur en betaling

419

2

0

0

• App werkt niet meer op nieuwste Android versie.

Deze fout doet zich al geruime tijd voor, denk een 2 tal maand ongeveer. Na de nieuwste update van Android op de Samsung Galaxy S24 Ultra. Graag het nodige te doen, zie afbeelding welke fout ik precies ontvang:

Vraag

• 

1.6K

2

0

0

• 4 nummers op 1 account, hoe?

Hallo, ik heb 4 simkaarten op mijn naam en wil ze koppelen op 1 MyHey account, hoe kan ik dit doen? Via de chat komt er nooit antwoord (al 5x geprobeerd en telkens 1u gewacht). Bedankt voor de feedback.

Vraag

• 

2.1K

3

0

0

• Support webpagina: incorrecte link naar internationale roaming tarieven PDF

Beste, Op deze interne support pagina staat: > Als je buiten je forfait gaat of als je naar een land reist buiten de EU betaal je een specifiek tarief. Hier vind je de link ... Echter deze link:: Refereert naar een totaal ander document (landcode + lokale nummers die je niet kan bellen)Is in het Fra

Vraag

• 

Roaming en internationaal

404

2

0

• Oplossing: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking"

Hey, Kom je de melding tegen: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking" bij het wijzigen van een abonnement? Geen zorgen, je bent niet de enige! Dit is een veelvoorkomend 'probleem', en ik deel bij deze graag de oplossing. De oorzaak: Je kunt een abonnement alleen wijzigen via he

Vraag

• 

783

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K