Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Usa gebeld en het is niet waar

Ik heb zogezegd 24december usa gebeld 27 min , terwijl ik maar 1 Belgisch nummer heb gebeld . Dit kan toch niet . Stel u voor dat dit nog gebeurd. Stel je voor , je moet iets betalen en het is niet van jou . Zelfs samsung ligs 24 December niets . Ze zeggen de orange logs zijn niet fout . Sorry ik we

Vraag

• 

Factuur en betaling

122

1

0

• Officiële oplossing

Beperking op data verbruik

Beste, ik wil voor mijn kinderen een beperking instellen op hun data verbruik, omdat ik al 3 maal 50 Euro extra heb moeten betalen op een abonnement van 5 Euro. Hoe doe ik dat?

Vraag

• 

Factuur en betaling

113

3

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Out of bundle | Internet | Wrong information on App

I have a 25 GB subscription and activated my SIM only this month. It now shows that my usage is “out of bundle” and that I will be charged 2, even though I definitely have not used 25 GB in 7 days. From the app/profile I can only see daily usage, not a summary for the full billing period, and my acc

Vraag

• 

Factuur en betaling

72

2

0

• buitenbundelgebruik na tariefwijziging

Dag iedereen, Ik heb een mobiel abonnement bij Hey. Op mijn factuur voor oktober staat €43,98 aan buitenbundelkosten, terwijl ik mijn abonnement heb aangepast van 25 GB (€9) naar 50 GB (€14) op het moment dat ik melding kreeg dat ik mijn bundel zou overschrijden. Ik begrijp niet hoe deze buitenbunde

Vraag

• 

Factuur en betaling

95

2

0

• Geen internet, geen klantendienst, geen dienst na-verkoop, geen oplossing

Omdat ik gehaast was de dag van de installatie, heb ik de technieker binnengelaten, hem de installatie laten uitvoeren en laten vertrekken, zonder iets te testen. Akkoord, dom van mij. Hij liet me een vakje op zijn tablet tekenen zonder erbij te vermelden wat er diende te gebeuren. Nu is hij weg en

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

161

1

0

• slechte klantendienst

Zonet een verschrikkelijke ervaring gehad met de klantendienst die na 2 (!) dagen terugbelt als reactie op mijn chatbericht. Ten eerste word ik opgebeld naar aanleiding van een uitleg die ik online heb gedaan. Ergens zou je toch verwachten dat de medewerker aan de andere kant van de lijn op de hoogt

Vraag

• 

Factuur en betaling

234

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K